Translate

niedziela, 22 lipca 2012

for your beauty szczoteczka do twarzy

Po recenzji muślinowej ściereczki, gąbeczki do twarzy oraz gąbki konjac przyszedł czas na kilka słów o szczoteczce do twarzy. Kupiłam ją już jakiś czas temu w Rossmannie, nie pamiętam w jakiej cenie, ale rossnet podpowiada, iż szczoteczka kosztuje 10,99 zł. Od czasu do czasu można na nią trafić w promocji.


Szczoteczki używam razem z żelem do mycia twarzy. Włosie jest miękkie, ale bardzo skutecznie oczyszcza skórę i jednocześnie delikatnie ją masuje. Po takim masażu skóra jest gładka, świeża, lepiej ukrwiona. Dla najlepszego efektu producent zaleca używać szczoteczki regularnie 1 lub 2 razy w tygodniu – ja stosuję ją raz na tydzień. 


Szczoteczka wygodnie leży w dłoni i przyjemnie się jej używa. Fajnym rozwiązaniem jest plastikowa nakładka na włosie, dzięki której nie zbiera ono kurzu ani nie odkształca się. Aby utrzymać szczotkę w czystości myję ją w delikatnym szamponie, którego używam także do mycia pędzli.  


Spośród wymienionych na początku posta akcesoriów do pielęgnacji twarzy to szczoteczka fyb jest moją faworytką :)

26 komentarzy:

  1. Ja jakoś sobie nie wyobrażam mycia twarzy szczotą :D Nawet jeśli miałoby to być raz w tygodniu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. wolę gąbki lub rękawice jakoś nie mogę się przekonać do szczotek:))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest za mocna? mam delikatną cienką skórę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy cienkiej skórze może okazać się za mocna :(

      Usuń
  4. Miałam ją, ale po pewnym czasie już była mocno zużyta i wyrzuciłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją w sumie też trzeba by było wkrótce wymienić

      Usuń
  5. ciekawe rozwiązanie jednak dla mojej cienkiej skóry może okazać się zabójcza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie używałam:)

    Zapraszam na nowy post:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie używałam jeszcze ;) Może najwyższy czas spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używałam miło nie wspominam trochę jednak szoruje po twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś na taką ochotę, ale chyba zostanę przy delikatnych peelingach, bo mam cerę mieszaną z tendencją do trądziku i może się okazać za mocna niestety...;/

    OdpowiedzUsuń
  10. SZKODA ,ZE TA SZCZOTKA NIE DLA MNIE,MAM ZBYT CIENKA I WRAZLIWA SKORE,CO DO PŁYNU ELF TO KUPIŁAM GO OD UZYTKOWNIKA : http://allegro.pl/elf-plyn-do-mycia-czyszczenia-pielegnacji-pedzli-i2405530973.html
    JESLI MASZ OCHOTE PRZECZYTAC O NIM KILKA SŁÓW PODAJE LINKA DO POSTA :

    http://nikivonmakeup.blogspot.com/2012/02/moj-sposob-czyszczenia-pedzli-do.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś miałam kupić sobie taką szczoteczkę w avonie ale odpuściłam. A znam siebie i wiem że użyję ze 2-3 razy i o niej zapomnę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaciekawiłaś mnie tą szczoteczką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. daje efekt cos jak peeling ? czy jednak jest to inne uczucie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem efekt jest bardzo podobny :)

      Usuń
  14. miałam, po krótkim czasie się rozlazła i nie dała się domyć z resztek podkładu;) za to bardzo dobrze czyściła moją szczotkę Tangle Teezer :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, czyli nie jest to tylko szczoteczka do twarzy ;)

      Usuń
  15. ja ja kupilam podczas pobuty w niemczech czeka by do mnie przyleciec:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  16. Oooo, świetna sprawa. A ja wczoraj kupiłam żel już ze szczoteczką ale zamierzam go używać codziennie. Ta szczoteczka może zdać lepszy egzamin.

    OdpowiedzUsuń
  17. coraz bardziej mi się to podoba :) ciekawe czy jakbym stosowała ją codziennie to bym sobie nią krzywdę wyrządziła? :P

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.