Translate

poniedziałek, 9 lipca 2012

Malinowe love ♥ + Wibo różany lakier do paznokci nr 10

Pozdrawiam znad koszyczka pełnego malin ♥

 

Przy okazji pokażę Wam różany lakier Wibo nr 10 [1,29 zł/12 ml] - delikatny, pastelowy róż ze złotym shimmerem. 2 warstwy wystarczają do pełnego pokrycia płytki paznokcia. Ma wygodny pędzelek, odpowiednią konsystencję, którą dobrze się rozprowadza, szybko wysycha. Jest trwały - noszę go już 3 dzień i nie widzę odprysków ani ścierania się końcówek. Tak jak wszystkie kosmetyki z tej serii pachnie różami/peoniami ;)


A tak lakier wygląda na moich paznokciach - przepraszam za niedociągnięcia, ale paznokcie malowałam w niezbyt dobrym świetle na balkonie to raz, a dwa to 2 Warki Radler też miały na to wpływ ;)


Jutro zapraszam na to co lubię najbardziej, czyli post zakupowy :)

16 komentarzy:

  1. aż mi się nie chce wierzyć, że lakier może pachnieć różami :) ale ten kolor to chyba jedyny z całej serii na który bym się skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tą różę i musze Ci powiedzieć że jest swietna ;) mmm jak slodko tu ,
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie jeżeli jeszcze nie widziałaś ;)
    http://ankowata.blogspot.com/2012/06/rozdanie-komsetyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  3. O RANY,ALE CUDO,Z PEWNOSCIA BYŁBY MOIM ULUBIEŃCEM,CZY MOZNA GDZIES JE JESZCZE KUPIC?MALINKI GOSZCZĄ U NAS KAZDEGO DNIA,JUZ NIE MOGE SIE DOCZEKAC TWOJEGO JUTRZEJSZEGO POSTA :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten lakier i jestem z niego bardzo zadowolona;)

    już nie mogę się doczekać kiedy pokażesz co tam ciekawego kupiłaś;* :D

    OdpowiedzUsuń
  5. @NIKI i nailaveyy - żadnych super extra rzeczy nie kupiłam ;) Jak zwykle skusiły mnie promocje i wyprzedaże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor ja bym dała jeszcze z dwie warstwy

    OdpowiedzUsuń
  7. i znów mnie będziesz kusiła swoimi łupami, niegrzeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W sumie, to kolor jest ładniejszy, niż się spodziewałam. Może jakby pod spód dać warstwę białego lakieru, sprawiłby, że kolor wydawałby się bardziej jednolity...? Dla mnie ten różowy jest mimo wszystko zbyt intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam na ten post zakupowy :) Ostatnio zastanawiałam się nad tymi lakierami. Szkoda, że zrezygnowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam maliny :) a lakier bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mniam mniam malinki! :) Po Twojej informacji udałam się do Rossmanna ale w moim już nie było takich fajnych kolorów. A ten lakier jest super, kolor w sam raz na lato. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam tych lakierów i ciekawa jestem tego zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobny jest trochę do lakieru różanego nr 5

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.