Translate

środa, 4 lipca 2012

Marion Nature Therapy, czyli nowe produkty w pielęgnacji moich włosów

Skusiłam się na nową serię Marion, czyli Nature Therapy, w skład której wchodzą:
  • Kąpiel odbudowująca włosy ocet z malin & koktajl owocowy 0% SLS & SLES & Parabenów dla każdego rodzaju włosów, szczególnie słabych i zniszczonych 130 ml
  • 60 sekundowa maseczka do włosów ocet z malin & koktajl owocowy 0% SLS & SLES & Parabenów dla każdego rodzaju włosów, szczególnie wymagających wzmocnienia 15 ml/2 aplikacje
  • Spray regenerujący włosy ocet z malin & koktajl owocowy 0% SLS & SLES & Parabenów dla każdego rodzaju włosów, szczególnie wymagających wzmocnienia 120 ml


Recenzje kosmetyków wkrótce. Zapraszam :)  

29 komentarzy:

  1. wow, ciągle widzę nowe produkty z Marion :) czekam więc na recenzje bo ocet z malin brzmi conajmniej intrygująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kosmetyki wygladaja zachecajaco;))

    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. lakiery Safari kupuje w Mojej Drogerii, ale w kazdym kosmetycznym sklepie widze je, przynajmniej u siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. użyłam maseczki 60 sekundowej i jest fajna, ale napewno nie jest na 2 aplikacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak myślałam, że na moje długie, gęste włosy maseczki na 2 razy nie wystarczy ;)

      Usuń
  5. ciekawa jestem tych produktów bo wczoraj "wyczaiłam" je w drogerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę kupić ten spray, ale póki co nigdzie nie widziałam tej serii :<

    OdpowiedzUsuń
  7. O fajnie :) To może być jakaś alternatywa dla drogiej płukanki malinowej z YR :) Jestem zaciekawiona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie spotkałam się z produktami tej firmy. Czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda, że nie ma w tej serii szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy kuszą tymi kosmetykami Marion, że i ja się w końcu skusiłam i je zamówiłam (bo nigdzie ich znaleźć stacjonarnie nie mogłam) - jestem ciekawa tej kąpieli i sprayu.

    OdpowiedzUsuń
  11. oo czekam na receznję w takim razie, bo wiele dobrego czytałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się ciekawie.Jak tylko uda mi się je gdzies dorwać to z chęcia spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem bardzo ciekawa jak się spiszą!

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa tych produktów :D czekam, wiec na recenzję

    OdpowiedzUsuń
  15. właśnie szukam czegoś, co pomoże moim włosom, więc czekam na recenzję. :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie spraye do włosów, myślę, że i ten powinien Ci się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no Marion coraz bardziej mnie intryguje :) A masz może ochotę na obserwację?
    \Bardzo ładny i estetyczn blog.lubie takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam że są boskie tylko problem gdzie to dostać;/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja chce Marion! Nigdzie go dostać nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę poszukać! Zachęcająco wygląda ta seria! :))

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.