Translate

poniedziałek, 30 lipca 2012

Moje piękno z Biedronką

Biedronka przygotowała kolejną już gazetkę urodową, którą w całości można obejrzeć TU. Oferta ma obowiązywać od 1 do 14 sierpnia, ale już dziś większość kosmetyków była wystawiona. Z zakupów jestem jednak średnio zadowolona - lista była długa, a w rzeczywistości kupiłam niewiele. 

Z płynów do demakijażu oczu Bielenda były tylko Czarna Oliwka i Awokado. Bawełny, na której mi najbardziej zależało, już nie było. Maseczek AA Skuteczna Pielęgnacja nie znalazłam. Perłowe i matowe cienie Bell są w zestawieniach kolorystycznych, których nie używam. Z błyszczyków Air Flow Colour Boom wzięłam tylko odcień 01, zastanawiam się jeszcze nad 02 i fuksjowym 05. Z lakierów raptem 2 kolory mnie zainteresowały, ale czy skuszę się na nie to jeszcze sprawa do przemyślenia. Musującą kulę do kąpieli Body Club już kiedyś miałam - fajny gadżet, ale na ponowny zakup raczej się nie porwę. I teraz coś co urzekło mnie swoim drzewno-kadzidlano-orientalnym zapachem ♥ - żel pod prysznic Mariella Rossi Safari Shower Africa. Ostatnim zakupionym dziś kosmetykiem jest szampon wzmacniający L'Oreal Paris Elseve Arginine Resist X3.


Brawa dla Biedronki za to, że kosmetyki kolorowe Bell zamknięte są w blistrach - mam nadzieję, że to w dużym stopniu uchroni lakiery, cienie, błyszczyki przed ich otwieraniem i testowaniem. 

A Wy kupiłyście już coś z tej oferty? Które z kosmetyków macie na listach zakupów? :)  

54 komentarze:

  1. pasowałoby się przejść do Biedronki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale faje opakowanie ;D jak dla mnie strzal w 10 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy . Musze się wybrać do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już u Ciebie są ? szybko ;p u mnie jeszcze nie widziałam. Z jednej strony nienawidzę jak tak robią bo potem idę 1 sierpnia w dzień promocji a tam już wszystko przebrane i nic nie ma :( duży plus że kosmetyki bell są zapakowane, bardzo duży :) a pokażesz jak ten błyszczyk wygląda na ustach ?? bo tez poluję na ten kolor i na fuksję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie lubię jak wystawiają wcześniej rzeczy z gazetki - dziś miałam być na zakupach spożywczych i zdziwiłam się, że kosmetyki były już wystawione = niektóre przebrane :(

      Dziś nie dam rady pokazać, jak wygląda błyszczyk. Niestety, wśród błyszczyków Bell z Biedronki nie ma odcieni błyszczków z limitowanej kolekcji Bell Air Flow, w skład której wchodzą 3 błyszczyki, 4 lakiery i 2 róże. Fuksja z B. ma inny numer, trochę inny odcień i drobinki :(

      Usuń
    2. No co ty, myślałam że to te same co z limitowanej kolekcji ;/ W środę się bardziej przyjrzę im ;p bo lakiery niektóre też mi się spodobały ale zobaczymy jak będą na żywo wyglądać

      Usuń
    3. Ja też myślałam, że to te samo co z limitowanki - wtedy bez zastanowienia kupiłabym 3 limitowane błyszczyki ;)

      Usuń
  5. ale w ciula robią, miało być od 1 a nie 30 wrr;/ pewnie jak pojadę 2 nic nie będzie:(

    OdpowiedzUsuń
  6. O widzisz, dobrze wiedzieć :) Muszę się wybrać do biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dokładnie, brawa za opakowanie produktów bell, fajnie jakby wszysko tak było pakowane!

    OdpowiedzUsuń
  8. Byłam dzisiaj w biedronce, którą mam bliżej i nic z nowej gazetki nie było. Jutro już nie pójdę, ale w środę stoję tam chyba o 7 rano, bo bardzo chcę kupić szampon :)
    Za to trafiłam na dobrą promocję płatków - 3 opakowania za 5,55zł, ale według mojej życiowej zasady "kto nie ma szczęścia w miłości ten ma w kartach" : okazało się, że kody nie są jeszcze wprowadzone na kasę i za 3 opakowania zapłaciłam 2,79, czyli chyba tyle ile za normalne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Płatki Carea? Fajnie Ci się udało :)

      Usuń
    2. Też dorwałam te płatki :) Super się opłacało :-)

      Usuń
  9. U mnie jeszcze nie ma tych cudasków.

    OdpowiedzUsuń
  10. :O W takim razie już jutro lecę po kosmetyki żeby mi nie wykupili wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczne opakowanie tego żelu i do tego z pąpką :) Szkoda że do Biedronki mam ponad 900 km . Dam znać mamie niech chociaż ona skorzysta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię jak rzeczy są wcześniej wystawione, bo później już są przebrane ;( bardzo mnie ucieszyło że produkty z Bell są pakowane ;) muszę się tam wybrać i kupić kilka rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja dopiero zastanawiam się nad zakupami ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. TO JUZ JEST???? Byłam wczoraj i nic nie było. Miałam dzielnie czekać do 1.08.... do 7 rano tatuś obiecał, że mnie o 7 pod Biedronke zawiezie, bo akurat do pracy jedzie o tej porze xD

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy :) u mnie niestety jeszcze nie ma tych produktów. Czaję się na pomadkę ochronną i róż Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem szalenie ciekawa tego szamponu

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jakoś nic specjalnie nie wpadło w oko z tej gazetki urodowej. Mój portfel nie ucierpi :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie www.shellmua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Byłam dziś, ale nic nie było jeszcze :)
    Zajrzę tam niedługo po szampon i może jeszcze coś.. ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę się wybrać do biedronki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Będę musiała się wybrać do Biedronki, najbardziej interesują mnie kosmetyki Bell ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Może (twoja)Biedronka jeszcze uzupełni zapasy !
    U mnie w Biedronce na razie pusto , chciałam kupic ten żel z zebrą ,ale moje żelowe zapasy są uzupełnione - więc tak myślę ,że nie ma sensu kupować kolejnej butli ...chociaż kto wie co sie jeszcze wydarzy ;-) Ale napewno skorzystam z oferty i kupie Balsam do ciała Johnsosn's !

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę się wybrać do biedronki w najbliższym czasie! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. no to jutro czeka mnie spacerek do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. super opakowanie, będzie ozdobą łazienki, chyba zajrzę do Biedronki po niego;)

    OdpowiedzUsuń
  25. mnie kuszą żele pod prysznic ale nie mogę kupić bo mam za duże zapasy:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam duże zapasy, ale stwierdziłam, że te żele nie pojawią się tak szybko ponownie w ofercie, więc kupiłam ;)

      Usuń
  26. AAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! A ja gazetkę widziałam, napaliłam się na te żele bo wyglądają obłędnie i co?! I w mojej Biedronce ich nie ma. W ogóle nie ma Bielendy, Bella i wielu innych. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może wyłożą dopiero 1 sierpnia :)

      Usuń
    2. O_o Myślałam, że są w stałej ofercie a teraz tylko promocja. W takim razie muszę iść do Biedronki znowu :P

      Usuń
  27. w mojej biedronce również nie zauważyłam tych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Już są:O jutro lecę, fajnie że błyszczyki są zapakowane zapobiegnie to może macaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. mam w planach przejść się do Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie z kolei nie było tej Lorealowej odżwyki,a szkoda.. :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny blog : ) Obserwuję :DD
    Zapraszam do mnie http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę wybrać się do mojej Biedronki poluje na lakiery z Bella ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. no to ja dziś biegnę do Biedronki jak już wystawili. Szkoda że tak robią :(((

    OdpowiedzUsuń
  34. Kupiłam fuksjowy błyszczyk i jestem zachwycona! Polecam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja lecę dzisiaj do Biedroneczki w takim razie! Być może już coś będzie. Chciałam jakiś lakierek, dwufazowy z Bielendy i ten żel zebrowy i... zobaczymy co mi tam jeszcze w oczko i nosek wpadnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mnie na szczęście nic nie skusiło z gazetki, ale znając życie jak wejdę do Biedronki to z pustym koszykiem nie wyjdę :P

    OdpowiedzUsuń
  37. oo podoba mi się to, że błyszczyk został zapakowany tak aby nikt go nie wymacał ;D Biedronka amerykańska się robi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się to podoba :) W każdej drogerii tak powinno być :)

      Usuń
  38. A u mnie dopiero dzisiaj kosmetyki były wystawiane i nie było możliwości żeby je kupić... czekam dzielnie z moim bankructwem do jutra ^ ^

    OdpowiedzUsuń
  39. ja już dzisiaj lecę po lakiery Bell :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Przejrzałam tę ofertę, ale jakiegoś szał nie było. Chyba na nic się nie skuszę. Wolałabym zwykłą ofertę kosmetyków Be Beauty, bo skończył mi się balsam, który na lato byłby idealny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Pewnie gdyby nie to, że kosmetyki Bell są tak zapakowane, to wszystkie byłyby już otwarte i wypróbowane. Wielki plus dla Biedronki. :) Szkoda tylko, że tak mało kolorów lakierów mają w ofercie. Planuję jeszcze zakup niebieskiego lakieru, mam nadzieję, że jeszcze będzie w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.