Translate

poniedziałek, 23 lipca 2012

Raz bez tytułu

Wczoraj wróciła ładna, letnia pogoda, a co za tym idzie znowu jest ciepło. A co najlepsze dla ochłody? Oczywiście lody! A jakie? Gelatelli o smaku maślankowo-cytrynowym. Gdzie je można kupić? W Lidlu. W jakiej cenie? 0,89 zł/szt. Rożek oblany jest wewnątrz grubą warstwą czekolady, połączenie maślankowo-cytynowego smaku jest wg mnie bardzo orzeźwiające. Żałuję, że tak późno udało mi się te lody kupić – wcześniej w lidlowych lodówkach zastawałam po nich tylko puste kartoniki.


Drugą rzeczą, która bardzo mi posmakowała jest napój jogurtowy o smaku limonki i maliny w opakowaniach z postaciami z kreskówki Fineasz i Ferb. Obecnie [do 25 lipca] w hipermarkecie Real te napoje [250 ml/opak.] można kupić w promocji 1,55 zł + drugi produkt za 0,78 zł. Dostępne są jeszcze inne smaki: owoce leśne i pomarańcza. Napoje produkuje OSM Łowicz. Bardzo lubię wszelkiego rodzaju jogurty, maślanki, więc ze smakiem wypiłam oba napoje jogurtowe i zamierzam wypróbować 2 pozostałe smaki :) 



Za chwilę jadę pozałatwiać kilka ważnych spraw, a Wam życzę udanego początku tygodnia :* 

49 komentarzy:

  1. wypiła bym takie napoje jogurtowe mmmmm....

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam cytrynowe lody, więc na pewno spojrzę na Gelatelli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lody, lody, uwielbiam lody :) Przez okropną pogodę nawet o nich nie myślałam. Dzisiaj też nie jest za pięknie. Co to za lato?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jest dziś upalnie - tylko ciekawe jak długo taka pogoda się utrzyma ;)

      Usuń
  4. A Ty znowu kusisz, kusicielko :D. Znowu coś kupię przez Ciebie, a nawet nie przepadam za słodyczami :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te lody ze sklepu Lidl - dobre i cena też bardzo dobra. Mają dużo czekolady w końcówce :-P, co lubię, no i oczywiście mój ulubiony smak m.in. cytrynowy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, czekolady w końcówce rożka jest baaardzooo dużo :)

      Usuń
  6. nie lubię cytrynowych lodów, ale te napoje jogurtowe muszę być świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. a ja w anglii nie widzialam tych lodow :(

    OdpowiedzUsuń
  8. W lidlu jest jeszcze jeden rodzaj pysznych lodów! Kosztują naprawdę niewiele, bo około 1zł; w środku są waniliowe, a z zewnątrz polane czekoladą z orzeszkami. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. z lidla uwielbiam takie lody ALMOND czekolada cos ala Magnum przepryszne nawet chyba bardziej mi smakuja niz magnumy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz na myśli Gelatelli na patyku oblane grubą warstwą czekolady i posypane migdałami? Pyszne są :) Te truskawkowe w białej czekoladzie z chrupkami ryżowymi też są bardzo dobre choć odrobinę za słodkie ;)

      Usuń
  10. zawsze powtarzam że zamienię Carreofura na Lidla i Biedronkę :PP ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Carrefoura mam na drugim końcu miasta, więc rzadko tam zaglądam, ale za to Lidla i Biedronkę mam blisko ;)

      Usuń
  11. Uwielbiam cytrynowe lody, więc to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten rożek ma fajna nazwe, kojarzy mi sie z "Balotelli" ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lody z Lidla są pyszne ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. mmmmmmm ale pyszności fajnie, że budują w moim mieście Lidla ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. haha! To ja idę do lIdla! Szkoda,że mam tak daleko
    No nic
    Pozdrawiam + obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  16. I just found your blog and I think it is amazing.I will come again for sure If you want we could follow each other? If you want just follow me and send me your link on lavieenrose.blog8@gmail.com and I will follow you immediately
    http://liliemarlen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko nie wykupcie mi wszystkich lodów! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lody <3
    Dodałam się do obserwatorów i liczę na to samo u mnie: http://fashion-by-anita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. wykupie Ci wszyyyystkieeee :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w takim razie spodziewaj się gościa - nie możesz sama zjeść tylu lodów :p

      Usuń
  20. kocham lody :)

    Dodałam się do obserwatorów i licze na to samo
    my-style-and-design.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię Fineasza i Ferba ;) ale napojów zapewne nie spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  22. ja mam Lidla na drugim końcu miasta więc nic z tego, natomiast w Tesco, które mam pod nosem odkryłam ich podróbkę Magnum, smak cudny a cena : złotówka z hakiem :)
    również obserwuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi znowu do Tesco nie po drodze, ale to w sumie dobrze, bo jakbym miała pod nosem wszystkie te markety i zaczęłabym smakować wszystkie dostępne w nich lody to stając po pewnym czasie na wadze mogłoby zabraknąć na niej skali ;)

      Usuń
  23. SAMA NIE WIEM CZY TO DOBRZE, ZE JA MAM BLISKO DO WSZYSTKICH TYCH SKLEPÓW :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Phineas and Ferb drinks... :D

    OdpowiedzUsuń
  25. BARDZO CI DZIEKUJE KOCHANA :),LAKIERY OPI W TAKIEJ CENIE TO NIEZŁA OKAZJA

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj narobiłaś mi ochoty, a sklep już zamknięty. I co teraz? Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiedziałam, ze takie napoje istnieją :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lody definitywnie muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
  29. pyszne te napoje.^^ obserwuje i zapraszam.:P

    OdpowiedzUsuń
  30. fajny blog ;)
    obserwuje i dodaję do blogrolla ;*

    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Lody cytrynkowo maślankowe jakoś do mnie nie przemawiają, chociaż ta część maślankowa + czekolada.... hmmmm...
    Ale za to soczki są kuszące. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jadłam te lody, bardzo smaczne, ale jednak wolę trochę inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeżeli czekolada jest ciemna, to się skuszę :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba skuszę się na lody :)

    Fajny blog, obserwuję i zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego nie ma Reala u mnie? Fineasza i Ferba uwielbiam!!! Chcę takie! ;-(

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.