Translate

sobota, 28 lipca 2012

Too hot...

22 komentarze:

  1. u mnie juz dzisiaj lekko pada ....

    OdpowiedzUsuń
  2. hihih a ja lubię takie skwary :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dołącz do tego jeszcze sprzątanie i chyba schudłam już 10 kg :/

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądam właśnie jak ta dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie umieram ze względu na za wysoką temperaturę

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja się cieszę, że znowu jest ciepło :) chociaż fakt, wiatraczek chodzi prawie non-stop :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dobrze, niech tak zostanie, tylko nie będzie duszno:P

    OdpowiedzUsuń
  8. Obronić to się muszę na 6, nie ma bata:D A jeśli chodzi o donuty, to słyszałam, że są jeszcze w Cubusie, C&A i Claire's-może tam coś znajdziesz?:)O i wszystkie wymienione przeze mnie sklepy są na C:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w buszowaniu:D i dziękuję za wiarę w moje możliwości:)Buziak:*

      Usuń
  9. zdecydowanie było dzisiaj za gorąco ;<

    OdpowiedzUsuń
  10. U MNIE NIEZBYT CIEPŁO NIESTETY :(,POSTARAM SIE JUTRO DODAC POST Z ZAKUPAMI,MAM NAPRAWDE WIELE RZECZY DO POKAZANIA

    OdpowiedzUsuń
  11. fakt było mega gorąco choć dzisiaj u mnie zdecydowanie chłodniej i lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. dzisiaj już trochę lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiaj też jest masakra i co chwile burze...

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.