Translate

niedziela, 8 lipca 2012

Wibo Tempting Lips pomadka różana z formułą błyszczykową Summer Kiss 01

Wśród wyprzedażowych kosmetyków różanej kolekcji Wibo znalazła się tytułowa pomadka z formułą błyszczykową. Opakowanie jakie jest każdy widzi ;) Sztyft trochę trudno się wykręca, ale mam nadzieję, że z czasem się wyrobi. Skuwka zamyka się z charakterystycznym kliknięciem. Pojemność to 4,3 g. Termin ważności 05.2013 r.


Pomadka ma w sztyfcie ładny odcień różu z zatopionymi błyszczącymi drobinkami. Na ustach kolor jest mniej wyrazisty, ale daje bardzo ładny połysk, a drobinki nie są zbyt widoczne.


Zaletą pomadki jest na pewno to, że nawilża usta, ma miękką, kremową konsystencję, łatwo się aplikuje. Trwałością bliżej jej błyszczykowi niż pomadce. Bardzo podoba mi się zapach kosmetyku, który kojarzy mi się trochę z konfiturą różaną, trochę z peoniami.

pomadka nałożona w dużej ilości
Uważam, że Summer Kiss fajnie sprawdzi się w letnich makijażach. Podsumowując: dobrej jakości kosmetyk za śmiesznie niską cenę :)

ta plama to 'odcisk' moich ust ;)
Do napisania :)

16 komentarzy:

  1. wow jakie śliczne opakowanie no i przede wszystkim odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna pomadka, ładnie wygląda, muszę się za nią rozejrzeć, bo właśnie teraz taka wyprzedaż tych kosmetyków, pędzę jutro do sklepu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna:) Muszę się rozejrzeć za nią w Rossmannie chociaz obawiam się, że może być już wykupiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się udało ją upolować i faktycznie jest bardzo miękka,
    kupiłam jeszcze błyszczyki dwa i lakier do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  5. Bossska:)Chętnie bym kupiła, może jeszcze uda mi się je gdzieś dostać.

    OdpowiedzUsuń
  6. znalazłam w końcu Rossmanna z resztkami tej kolekcji i były tylko eyelinery i te pomadki właśnie, wzięłam eyeliner, a pomadka trochę wystraszyła mnie kolorkiem, ale teraz żałuję - mogłam kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. smieszne opakowanie:O ale kolor przyjemny na lato

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczę, a ja dzisiaj się nad nią zastanawiałam. Przeraziłam się tym różowym kolorem. Szkoda, że wcześniej nie napisałaś posta, bo pewnie bym ją wzięła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro może będę w Rossmannie to zobaczę co zostało :) Opakowanie jest koszmarne, ale kolor ładny i skoro mówisz, że na ustach jest delikatniejszy to chętnie bym kupiła tą pomadkę

    OdpowiedzUsuń
  10. No nie, jednak w Twoim Rossmannie był większy wybór. Ja nabyłam pomadkę w kolorze hmmm, ostrym. :D A ten Twój mi się bardziej podoba, zupełnie jak lakier. :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.