Translate

niedziela, 1 lipca 2012

Żegnaj czerwcu, czyli czas na kolejne podsumowanie…

W czerwcu moje kosmetyczne zużycia przedstawiały się następująco:


Ciało:
  • Joanna Naturia Body masło do ciała z wanilią odżywcze 250 g – recenzja TU
  • Ziaja Aretina Q kuracja fitohormonalna krem na szyję i dekolt przeciw zmarszczkom 80 ml


Higiena:
  • biała perła pasta do zębów stomatologiczna pasta wybielająca 75 ml


Prysznic, kąpiel:
  • fenjal relaxing and caring perfumed foam bath with passion flower oil and Swiss honey aromatyczny płyn do kąpieli – relaks kojący ciało i zmysły 125 ml
  • Luksja Active Vitamins Orange & Mandarin vitamin shower nectar witaminowy nektar pod prysznic 500 ml – recenzja TU
  • Palmolive Damask Rose & Musk pleasurably aromatic shower gel róża damasceńska & piżmo zmysłowy i aromatyczny żel pod prysznic 250 ml
  • Wellness & Beauty Duschgel Limitierte Edition Magie des Orients Schwarzer Pfeffer & Kardamom żel pod prysznic czarny pieprz i kardamon 200 ml


Suplementy diety:
  • Zioła w tabletkach Bratek suplement diety 30 tabletek powlekanych
  • aqua slim suplement diety 7 saszetek x 10 g


Twarz:
  • Celia mleczko do oczyszczania twarzy i demakijażu oczu KOLAGEN + świetlik 200 ml – recenzja TU
  • Eucerin DermoPURIFYER żel oczyszczający 200 ml
  • Eucerin DermoPURIFYER tonik 200 ml


W tym miesiącu trochę skromniej niż w poprzednich, ale i tak uważam, że nie ma powodów do narzekań ;)

29 komentarzy:

  1. Witamy lipiec :) ależ tego zużyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mogłabyś coś napisać o tej Białej Perle?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zużyłam 2 opakowania tej pasty i niestety nie jestem zadowolona z efektów, bo takowych brak. Nie zauważyłam żadnych zmian w bieli zębów :( Zdecydowanie lepsza jest Colgate Max White.

      Usuń
  3. No coś Ty, zużyłaś bardzo dużo nie gadaj :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam to masełko Joanna i było bardzo fajne, pachniało jak sernik ;), ale wolę kawowe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest źle, całkiem sporo zuzyć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo tego :). Masło Joanny miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cholerka, ja je teraz widzę... ciekawe czy tylko ja :P

    Ale pocisnęłaś :D Jak się kończy to wszystko na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A Wiśni nie widziałam :D Chociaż słyszałam, że powinien się tam gdzieś kręcić :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale za to pokaz awionetek z jego wesela widziałam :D Robiły serca :D

    OdpowiedzUsuń
  10. sporo tego :) tak bardzo żałuje, że nie udało mi się dorwać tego żelu pod prysznic z kardamonem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz czego żałować - ten żel koło kardamonu to nawet nie stał - zapach miał wybitnie chemiczny, bardziej winogronowy niż czarnego pieprzu i kardamonu :(

      Usuń
  11. Robiły robiły :D Wiśnia pewnie cieszył się jak dzieciak :P Jakbym wiedziała, że zaraz obok robi wesele to wpadłabym na ciacho :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super zużycia:):*:**:*:*:
    pozdrawiam kochana:*:*:*:
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. troszkę Ci się tego uzbierało;) jedyne z czym miałam styczność z Twoich czerwcowych zużyć to waniliowe masło do ciała;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zastanawiam się nad kupnem Białej Perły pasty, bo mam żel z nakładkami i powoduje lekką nadwrażliwość :/ a jak sprawuje się pasta?

    zapraszam do mnie:

    caths-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zauważyłam, żeby pasta powodowała nadwrażliwość, ale wybielającego działania też nie było. Za 2-pak tej pasty zapłaciłam niecałe 30 zł i uważam, że były to pieniądze wyrzucone w błoto. Dużo lepsze efekty daje Colgate Max White, a jest ponad 3 razy tańsza :)

      Usuń
  15. JA DO WYBIELANIA ZĘBÓW UŻYWAM ŻELU BIAŁEJ PERŁY W PISAKU,SPRAWDZA SIĘ U MNIE ZNAKOMICIE.NIE STOSUJĘ GO PRZEZ DWA TYGODNIE BEZ PRZERWY,TYLKO OD CZASU DO CZASU, NIE ZAUWAŻYŁAM BY MOJE ZĘBY BYŁY PO NIM NADWRAŻLIWE,DAJ ZNAĆ CZY TE KOSMETYKI EUCERIN SIĘ SPRAWDZIŁY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym pisaku - poszukam w necie informacji o nim :)

      Z kosmetyków Eucerin jestem bardzo zadowolona :) Żel dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza, nie podrażnia, zapobiega powstawaniu zaskórników. Tonik odświeża, tak jak żel nie wysusza i zapobiega powstawaniu niedoskonałości. Z tej serii mam też peeling - również polecam! :)

      Usuń
  16. biala perla mnie przeraza mialam kiedys te nakladki i makabra z placzem je zakladalam i w koncu zaprzestalam....z Eucerin chcialabym sprobowac krem pod oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jest tego trochę, ja mam tyle zużyć przez 3 miesiące :P jak sprawowały się żel i tonik Eucerin ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam wyżej - żel dobrze oczyszcza skórę, nie wysusza, nie podrażnia, zapobiega powstawaniu zaskórników. Tonik odświeża, tak jak żel nie wysusza i zapobiega powstawaniu niedoskonałości. Z tej serii mam też peeling - również polecam! :)

      Usuń
  18. Ale ładne zużycie! Brawo. :) Kurde, lipiec się zaczął a ja jeszcze mam zużycia maja. :D

    Jak Ci się spisało aquaslim? Bo ja obstawiam, że to wyrzucenie kasy w błoto. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sporo tego :) Niektóre produkty są mi znane :)

    OdpowiedzUsuń
  20. New Diet Taps into Innovative Plan to Help Dieters Get Rid Of 12-23 Pounds in Just 21 Days!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.