Translate

wtorek, 31 lipca 2012

Żegnaj lipcu, czyli czas na kolejne podsumowanie…

Przedstawiam moje lipcowe kosmetyczne zużycia:


Włosy:
  • L’biotica Biovax Latte Intensywnie regenerujący szampon odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne 200 ml
 

Ciało:
  • NUXE Tonific nutrition Soin Du Corps Lait Corps Nutri-Hydratant 24H Au Bambou, Plantes Amazoniennes Et Beurre De Cupuacu Peaux Seches Et Tres Seches Body Care 24-HR Nutri-Hydrating Body Lotion With Bamboo, Amazonian Plants and Cupuacu Butter Dry And Very Dry Skin 15 ml
  • Nivea Soft krem intensywnie nawilżający z olejkiem jojoba oraz witaminą E 200 ml
 
Higiena:
  • Luksja Fresh Green Apple liquid soap orzeźwiająco owocowe mydło w płynie 450 ml
 

Prysznic, kąpiel:
  • Original Source Raspberry & Vanilla Milk żel pod prysznic 250 ml
  • Bath Powder puder do kąpieli cherry bossom & green tea 75 g
 

Suplementy diety:
  • Skrzypovita 50 tabletek
 

Twarz:
  • Eucerin DermoPURIFYER peeling 100 ml
 

Makijaż:
  • Rival de Loop 4w1 roll-on pod oczy, z kofeiną i wyciągiem z kasztanowca 15 ml – kosmetyk co prawda jeszcze się nie skończył, ale minął termin jego przydatności – 6 miesięcy od chwili otwarcia
  • essence denim wanted gel eyeliner 01 vintage style 2,3 g – sytuacja tak jak wyżej, poza tym eyeliner zaschnął na kamień i trudno było z niego korzystać
  • Alterra Getonte Tagescreme Pfirsich Normale und Mischhaut Ausgeglichenheit und frische Pflege krem na dzień brązujący [wg mnie tonujący] do cery mieszanej i normalnej, brzoskwiniowy 50 ml – niestety nie posiadam już tubki tego kremu

That's all Folks! ;)

44 komentarze:

  1. z szamponu jesteś zadowolona? bo maska fajna jest ta mleczna..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zadowolona z szamponu. Regeneracji nie zauważyłam, ale łupież owszem :( Maskę też posiadam - używam, ale szału z włosami nie robi.

      Usuń
    2. niestety ja też nie byłam zadowolona z tej serii... niestety te kosmetyki wcale mnie nie zachwyciły. ale denko fajowe :)

      Usuń
  2. Spore denko :) A byłaś z czegoś wyjątkowo zadowolona i napewno ponownie kupisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie sprawdził się peeling Eucerin, natomiast krem tonujący Alterra i roll-on Rival de Loop - duże rozczarowanie. Krem rolował się w czasie aplikacji, podkreślał suche skórki i pory, po krótkim czasie skóra zaczynała się błyszczeć. Poza tym krem śmierdział alkoholem. A roll-on w sumie nic nie robił - zero krycia, wygładzenia czy rozświetlenia.

      Usuń
    2. O, dzięki, wiadomo czego unikać :) Spore denko!

      Usuń
  3. Nawet spore to Twoje denko ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No już się przeraziłam, że zdenkowałaś ten roll-on, dla mnie to jest jakaś masakra i chyba nigdy go nie zużyję, a potem doczytałam, że skończył się mu termin, więc się uspokoiłam, że jednak też Ci nie podszedł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli nie minąłby termin ważności nie dałabym rady go zużyć. Co tu dużo pisać - jest fatalny.

      Usuń
  5. sporo tych zużyć :) gratuluję cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  6. całkiem sporo tego :) uwielbiam zapach żelu pod prysznic z wanilią i maliną:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sporo, gratuluję zużyć.Ja dzisiaj kupiłam zele pod prysznic OS jestem ciekawa jak się będą sprawować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo tego, a moje denko jest równe 0!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Miałam tylko jedną próbkową tubkę, więc za wiele nie mogę o tym kosmetyku napisać, ale na pewno ładnie pachnie zieloną herbatą, ma zaskakująco gęstą jak na mleczko konsystencję, dobrze się wchłania, nie zostawia lepkiej warstwy. Myślę, że stosowany przez dłuższy czas ładnie nawilży skórę ;)

      Usuń
  10. Mam ten krem Alterra, stoi w łazience nieużywany, bo niestety nie dla mnie - roluje się, robi straszne plamy i jest bardzo ciemny, moja twarz po nałożeniu tego kremu wygląda fatalnie...;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak samo ten krem działał u mnie. Większość zachwyca się kosmetykami Alterra a wg mnie są one bardzo przeciętne.

      Usuń
  11. ale denko super,gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ten puder do kąpieli.;) Niestety nie zrobił az takiej piany na jaką liczyłam..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten puder miał ładny zapach. I to koniec jego zalet ;)

      Usuń
  13. sporo, uwielbiam nivea soft dawno go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  14. bath powder mnie strasznie ciekawi . nie pisalas juz o nim przypadkiem recenzji ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, pisałam o pudrze do kąpieli Dairy Fun :)

      Usuń
  15. Ja i moja waga znamy sie z nocnym glodem bardzo dobrze :(
    Sporo tych zużyć. Już na wielu blogach widzialam produkty z Oryginal Soruce, musze wyprobowac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OS mają piękne zapachy, ale mają jedną wadę - niestety nie są zbyt wydajne :|

      Usuń
  16. Nivea soft kojarzy mi się z moja mama ona jest wierna temu kremowi stosowała rożne wysokomarkowe i uważa ze ten się najlepiej sprawdza;) u mnie denko szwankuje ja preferuje projekt zakupoholizm;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Projekt zakupoholizm - me gusta! Ale muszę też zużywać to co mam otwarte, żeby zrobić miejsce na nowości i nie robić zapasów, które za jakiś czas wyrzucę, bo minie im termin ważności ;)

      Usuń
  17. faktycznie sporo Ci tego poszło ale bardzo dobrze nie ma nic gorszego niż kopiować kosmetyki i ich nie używać...

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię ten moment kiedy opróżniam kolejny kosmetyk. :)

    Jak Ci się spisał ten Eucerin? Bo ja posiadam ale mam mieszane uczucia. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem z tego peelingu bardzo zadowolona - skutecznie oczyszczał skórę, nie wysuszał, zapobiegał powstawaniu zaskórników, bardzo wydajny :)

      Usuń
  19. jakie zużycia :):)

    bardzo ciekawy post

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłaś zadowolona z tego szamponu z L'biotici?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Regeneracji nie zauważyłam, ale łupież owszem :( Mam też maskę z tej samej serii, ale też nic specjalnego nie robi z włosami.

      Usuń
  21. NO PROSZE ILE SIE TEGO NAZBIERAŁO,JAK WROCE TO MUSZE SIE ZABRAC ZA KOLEJNA CZESC DENKO,BO CIAGLE O TYM ZAPOMINAM

    OdpowiedzUsuń
  22. You might be qualified to receive a $1,000 Amazon Gift Card.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.