Translate

sobota, 11 sierpnia 2012

Chcę oglądać twoje nogi (nogi, nogi, nogi)...

Nie lubię piosenki, z której pochodzi cytat w tytule, ale takie było moje pierwsze skojarzenie patrząc na część moich ostatnich zakupów ;) Skusiłam się na [dla zainteresowanych podaję ceny]:
  • Tally Weijl czółenka w kolorze Bombay Brown, które kosztowały 14,99 zł – pierwsza cena 99,90 zł
 

  • Venus żel do golenia ekstrakt Aloe Vera 200 ml – obecnie w promocji w Rossmannie 9,29 zł, cena regularna 10,99 zł
  • Fusswohl Gel Einlage Party Pads fur Party, Disco & Shopping poduszeczki ochronne do obuwia na przyjęcie, dyskotekę, zakupy 1 para – ciekawa jestem, jak się sprawdzą – nigdy wcześniej nie używałam takich wkładek. Do wyboru były jeszcze żelowe poduszki Scholl i Kiwi, ale z racji ceny zdecydowałam się na Fusswohl – były najtańsze [10,99 zł]. Czy dokonałam dobrego wyboru okaże się już wkrótce ;)


Inne moje nabytki to:
  • Eveline Hand & Nail Therapy Professional profesjonalny peeling do rąk + profesjonalna maska-serum do rąk 2 x 6 ml 2,19 zł
  • Dax Cosmetics Perfecta Spa regenerująca maska-serum do rąk + szafirowy peeling do rąk manicure pielęgnacyjny domowy zabieg kosmetyczny 2 x 6 ml 2,49 zł
  • Wibo Eye Liner czarny 7,39 zł
  • H&M spinka do włosów w kształcie metalowego, otwieranego pierścienia z gumką w środku srebrna 9,90 zł


Oprócz tego od TŻ dostałam okulary przeciwsłoneczne, torebkę i kilka innych świetnych rzeczy, ale nie można się tak wszystkim chwalić, prawda? Prawda! Więc więcej zakupów już dziś nie pokażę ;)

Miłego weekendu :*

65 komentarzy:

  1. za 15zł te buty??:) jeszcze powiedz że wygodne to już w ogóle świetna okzaja!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygodne, choć mogłyby być bardziej stabilne :)

      Usuń
    2. najważniejsze że wygodne a zawsze się przydadzą
      zazdroszczę takich zakupów bo na pewno poprawiają humorek i cieszę się razem z Tobą, a ja dziś mam za sobą zakupy w Stradivariusie
      zakochałam się w ich najnowszej kolekcji

      Usuń
    3. Jestem ciekawa co kupiłaś w Stradi :)

      Usuń
  2. super zakupy:D oglądałam tą spinkę wczoraj w hm i nie wzięłam bo mam cienkie włosy i nie wiem jakby to wyglądało, trzeba mieć do niej grubego kucyka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam gęste i grube włosy, więc kucyk też jest gruby - gumka razem ze spinką nie zsuwa się z niego :)

      Usuń
    2. aj to zazdroszczę grubych włosów:)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dokładnie 14,99 zł - jeszcze wczoraj widziałam kilka par tych butów i to w popularnych rozmiarach 37 i 38.

      Usuń
  4. mam podobne szpileczki:) tylko nieco drożej mnie kosztowały:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale pewnie wykonane są z lepszych materiałów :)

      Usuń
  5. Buty za 14,99? Świetna okazja :) Widzę, że zakupy bardzo udane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że zakupy udane. ;) Buty naprawdę ładne, a jaka okazja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. buciki super i jeszcze ta cena :) zazdroszczę :) ja nigdy nie mogę trafić na takie fajne promocje czy wyprzedaże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też rzadko kiedy trafiam na fajne promocje czy wyprzedaże - a jak już jest coś ciekawego w dobrej cenie to zazwyczaj nie ma już mojego rozmiaru :(

      Usuń
  8. Ładne te buty ale dla mnie za niskie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię wysokie obcasy, ale na co dzień, do pracy, czy na zakupy niższe świetnie się sprawdzą :)

      Usuń
  9. Za taką cenę kupiłabym ze 2 pary tych butów, świetne są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, 2 takie same pary nie - znudziłyby mi się ;)

      Usuń
  10. Kurcze nigdy nie zaglądam do Tally Weijl, a widzę że warto :D Świetne buty za świetną cenę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z TW polecam chusty - mam 2 czy 3, są dobrej jakości :)

      Usuń
  11. Mam ten żel do golenia z Venus, jest bardzo dobry. A butków gratuluję i jeszcze ta cena :)

    obserwuje i zapraszam do mnie
    kosmetykoholizm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć, że żel jest bardzo dobry - mam nadzieję, że też będę zadowolona :)

      Usuń
  12. :O Cena butów powala, czemu ja nie trafiam na takie promocje?!
    Grrr... :P:P:P:P

    A czemu nie lubisz tej piosenki? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zazwyczaj nie trafiam na takie promo - teraz był ten jeden nieliczny i wyjątkowy raz, że znalazłam coś w niskiej cenie i swoim rozmiarze, a tu mogłam spokojnie zmierzyć i 37 i 38 ;)

      Nie przepadam za twórczością Czarno-Czarnych ;)

      Usuń
    2. No właśnie, jak się znajdzie coś w świetnej promocji to zazwyczaj nie ma naszych rozmiarów. :(

      Usuń
  13. wow, zazdroszczę butów:) bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma czego zazdrościć ;) Dziękuję :)

      Usuń
  14. Niezła okazja Ci się trafiła, takie są najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. 15zł za buty!WOW szalenie tanio
    mam piankę do golenia Venus mam wrażenie, że trochę słabo goli, z Gilette idzie mi lepeij

    OdpowiedzUsuń
  16. swietne te buciki a cena rewelacja!!!!!!!!!!1 ogolnie udane te zakupy poczynilas:)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. O nieee... dlaczego jestem teraz spłukana ;c Zaraz poleciałabym do Tally Weijl sprawdzić czy u mnie też są ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to - świetne promocje wtedy gdy w portfelu pustka :(

      Usuń
  18. Nieźle Ci się udało z tymi butami za 15 zł :D a co do tego żelu Venus - kusi mnie, ale jakoś nie mam odwagi zdradzić żelu do golenia Joanny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja postanowiłam zaryzykować i dać szansę Venus ;)

      Usuń
  19. jeśli te wkładki to są pod piętę to są genialne, ja mam swoje ponad 2 lata, nie pamiętam z jakiej firmy ale są rewelacyjne i dopiero po 2 latach zauważam że zaczyna mi guma pękać :)
    a zakup butów w takiej cenie - niesamowita okazja !:))


    pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkładki są do przedniej części butów :)

      Usuń
    2. to też wiem, moja mama znowu takich non stop używa ;) ja pod piętę :) też są dobre :)))) mam nadzieję że będziesz zadowolona ;)

      Usuń
  20. aż nie mogę uwierzyć, ze te buty zostały tak bardzo przecenione, na prawde okazyjny zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. przygotuj koniecznie! :)

    nie zartuj, że te buciki tylko tyle kosztowały! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Ale ja jestem skromna, nie lubię się chwalić ;)

      Usuń
  23. te czulenka sa przesliczne !

    OdpowiedzUsuń
  24. ale obniżyli cenę tych butów ;P ładne tylko wolałabym pewnie w innym kolorku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety innych kolorów nie było - tylko ten 1 :)

      Usuń
  25. Ładne butki. Ja mam takie ukochane szpilki, które przywiozłam sobie z Londynu. Kupiłam je w M&S. Lakierkowe Nude - są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Lakierkowe nude - muszą być piękne :)

      Usuń
  26. JAK MA SIE CZYM TO MOZNA SIE CHWALIC, TYM BARDZIEJ,ZE WIELE Z NAS CHETNIE TE CUDA ZOBACZY, TERAZ ZALUJE ,ZE WCZORAJ NIE ZAJRZALAM DO TW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz Niki, te rzeczy są świetne wg mnie ;) Dla Was mogą być zwykłe lub nawet nieciekawe ;)

      Usuń
  27. też kupiłam ten żel do golenia i jak na razie jestem z niego bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie, ja dziś będę go testować :)

      Usuń
  28. Świetne szpilki :) No i cena super okazyjna ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.