Translate

środa, 8 sierpnia 2012

Kolastyna Refresh żel do mycia twarzy

Dziś dalszy ciąg sagi o rodzinie kosmetyków Kolastyna z linii Refresh, a dokładniej o jednym z jej członków, czyli żelu do mycia twarzy.


Kosmetyk zamknięty jest w tubie o pojemności 150 ml. Z informacjami od producenta oraz składem produktu można zapoznać się klikając na zdjęcia poniżej:



Żel jest bezbarwny, ma wodnistą konsystencję i jest mało wydajny. Zapach kojarzy mi się z męskimi kosmetykami. Produkt bardzo słabo się pieni, ale dość dobrze myje, oczyszcza i odświeża skórę twarzy. Bez problemu się spłukuje. Nie wysusza, nie podrażnia, ale pomimo tego uważam, że jest to kosmetyk przeciętnej jakości. Krzywdy nie robi, ale szału tak samo nie. W drogeriach można znaleźć wiele podobnie działających żeli.

8 komentarzy:

  1. mam go i kupiłam w promocji - lubię go:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam ten żel w Rossmanie, ale się nie skusiłam.
    Póki co, zachwycam się żelem, który kupiłam w Lidlu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie istnieje tylko Vichy Normaderm :)

    OdpowiedzUsuń
  4. opakowanie mi sie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  5. SLONKO CZY LEPIEJ KUPIĆ TEN ŻEL CZY DELIĘ? PYTAM BO JUTRO MUSZĘ KUPIĆ NOWY ,A TY MI W GŁOWIE TERAZ NAMIESZAŁAŚ :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.