Translate

środa, 1 sierpnia 2012

Letni TAG

Zostałam oTAGowana przez Królową Aleksandrę, którą serdecznie pozdrawiam :)


Zasady:
1. Należy napisać kto Cię oTAGował.
2. Umieścić BANEREK.
3. Odpowiedzieć na 10 pytań.
4. OTAGować 10 blogów.

1. Jakie są Twoje ulubione lody? 
Włoskie. A jeśli chodzi o smak - prawie każde - prawie, bo nie lubię bakaliowych.

2. Twój ulubiony owoc?
Truskawki, maliny, brzoskwinie, nektarynki, jabłka Granny Smith, kiwi, arbuz, granat, pomelo, kaki.
 
3. Japonki, sandały czy baleriny?
Japonki i sandały. 

4. Jaki lubisz lakier na stopach - french, 1 kolor czy bez lakieru?
1 kolor.

5. Preferujesz bikini, tankini czy strój jednoczęściowy?
Bikini. 

6. Jak lubisz się opalać - solarium, samoopalacz czy słońce?
Solarium. 

7. T-shirt czy top?
T-shirt. 

8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódnica?
Spodnie.

9. Gładka skóra - golenie, woskowanie czy depilator?
Golenie, czasami depilator. 
 
10. Baseny czy jezioro? 
Morze.

Każdy kto chce wziąć udział w zabawie niech czuje się przeze mnie oTAGowany :)

9 komentarzy:

  1. No właśnie ja też wybrałabym morze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przypomniałaś mi, że wieki temu nie jadłam pomelo! uwielbiam, tylko strasznie ciężko go dostać :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez nie lubie lodow z bakaliami;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bakaliowe są OK, ale zależy jakiej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Solarium? A nie słoneczko?
    Jeśli chodzi o pytanie nr 5 to chyba każdy odpowiada, że bikini. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedź jest prosta - na słońcu w ogóle nie mogę się opalić ;)

      Usuń
    2. A no chyba że tak... ja w solarium nie byłam chyba od 3 lat... Ale nie ukrywam, że zaczęło mnie ostatnio kusić. :P

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.