Translate

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Rok minął jak jeden dzień

Dokładnie rok temu o godz. 18.14 zamieściłam swój pierwszy post na blogu.


Jak minął ten rok? Na początek trochę statystyk. Do dnia dzisiejszego zamieściłam 222 posty, pod którymi pojawiło się łącznie 2332 komentarzy. Mój blog obecnie obserwują 203 osoby. Największą popularnością pod względem liczby wyświetleń cieszy się wpis: L'Oreal Paris Dermo-Expertise Kod Młodości Blask rozświetlacz w kremie 25+. Nie nawiązałam żadnych współprac, ale nie ubolewam z tego powodu - bloga założyłam po to, aby dzielić się z innymi swoimi opiniami na temat kosmetyków, tego co lubię, czym się interesuję - nie dla darmowych produktów.

A co poza statystykami? Bywało różnie - łącznie z chwilami zwątpienia i myślami o usunięciu bloga, ale jak widać przetrwałam i to. Blogowanie stało się częścią mojego życia - lubię pisać - choć wiem, że do wirtuoza języka jeszcze dużo mi brakuje.  

Myślę, że to był bardzo dobry rok, głównie dzięki Wam, bo bez Was moje blogowanie nie miałoby sensu. Dziękuję :*

25 komentarzy:

  1. możesz sobie teraz zdecydowanie kupić jakiś rocznicowy prezent! Należy Ci się :D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę :D W środę tak uczynię :)

      Usuń
  2. # mam kciuki za wytrwałość na następny rok:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje, to musi być fajne uczucie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje;] kolejnych owocnych lat w blogosferze:*:*

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia i wytrwałości w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje kochana, działaj dalej ;):*

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję i oby kolejny rok był jeszcze lepszy ! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję, życzę kolejnych rocznic

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje, życzę aby kolejne lata blogowania były tak samo udane :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszego roczku:)Mam nadzieję, że i ja tyle wytrwam, bo jak na razie zapału brak:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje, życzymy dalszej wytrwałości w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. troszke spoznione, ale jak najbardziej wszytskiego najlepszego kochana :D i obys zostala z nami na dluuuuuuuuuugo :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję :) Dalszego owocnego blogowania! Z przyjemnością Cię odwiedzam!

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.