Translate

piątek, 24 sierpnia 2012

TAG: Versatile Blogger, czyli 7 prawd o sobie

Zostałam oTAGowana przez Ewkę, Annę i Joannę :)


Zasady:
1. Napisać 7 prawd o sobie.
2. OTAGować kolejne 10 osób.

7 prawd o PCS:
1. Nie lubię zimy.
2. Lubię grać w Little Big Planet 2 na PS3.
3. Noszę okulary.
4. Hoduję storczyki.
5. Uwielbiam skecze grupy Monty Pythona.
6. Chodzę bardzo późno spać.
7. Lubię sprzątać.

Tradycyjnie nie TAGuję nikogo konkretnego. Jeśli macie ochotę odpowiedzieć na ten TAG zapraszam do zabawy :)

14 komentarzy:

  1. powiadasz hodujesz storczyki ? mój właśnie zrzucił wszystkie kwiatki i nie wiem co z nim począć.. :(

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam w zeszłym roku storczyki (sztuk 2) pięknie kwitły, aż pewnego dnia niemal oba równocześnie zaczęły więdnąć (nic nie zmieniałam w ich pielęgnacji) i zgubiły wszystkie kwiaty :(

    OdpowiedzUsuń
  3. za angielski humor masz mega plusa :]

    OdpowiedzUsuń
  4. @Justyna, Enka - to że hoduję storczyki nie oznacza, że robię to z powodzeniem ;)

    @Obsession, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to sprzątanie mnie zszokowało, oj chciałabym trochę od Ciebie przejąć;D

    OdpowiedzUsuń
  6. zgadzamy się w ostatnim co do joty :) ja też uwielbiam sprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam to może za dużo powiedziane, ale lubię to dobre słowo :)

      Usuń
  7. też lubię sprzątać ale tylko kiedy mnie najdzie ochota :D storczyki w pokoju mam dwa, też uwielbiam, chociaż jeden nie kwitnie i mam narazie sam badyl z liśćmi ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) bardzo pozytywne 7 prawd o sobie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja akurat nienawidzę sprzątać :P Robię to raczej z konieczności.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tez nie nawidze zimy, najgorsza pora roku, ktora niestety zbliza sie wielkimi krokami :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też lubię sprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kto mi wysprząta mieszkanie ? Sprzątam tylko dlatego bo muszę ;/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.