Translate

piątek, 31 sierpnia 2012

Urodzinowe twarzowe prezento-zakupy ;)

Urodziny - nawet te blogowe, zgodnie z sugestią missesstyle, są świetną okazją do sprawienia sobie prezentu. Tak więc wczoraj stałam się posiadaczką:
  • Bourjois Radiance-Boosting Face Scrub rozświetlający peeling do twarzy pomarańcza 75 ml 14,99 zł



  • Garnier Skin Naturals Czysta Skóra Fruit Energy żel oczyszczająco-rewitalizujący 200 ml 11,99 zł [promocja]
 

Oba produkty są nowościami na rynku. Jestem ciekawa, jak się sprawdzą w pielęgnacji skóry mojej twarzy.

30 komentarzy:

  1. na peeling sama bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie ten garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czekam na relacje w takim razie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. oba ciekawe ;)
    czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Garnier musi pięknie pachnieć

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę czekała na recenzję tego żelu z Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego żelu - miałam kiedyś taki żel tylko był w niebieskiej butli i był straszny - skórę tak ściągał, że się czułam jak po nieudanym liftingu ;) Ciekawe jak się spisze ten pomarańczowy. Czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie mam zamiar sobie kupić ten pomarańczowy peeling :);p

    OdpowiedzUsuń
  9. jestem bardzo ciekawa tego peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne te nowości, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne, obie pomarańczki;) ciekaw jaka będzie ocena:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się zastanawiam nad tym Garnierem ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba produkty bardzo mnie ciekawią, zrób recenzje za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i ceny jakbyś mogła - dopisz koniecznie! ;)
    Peeling bourjois z rossmanna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny dopisane. Oba produkty kupiłam w Rossmannie :)

      Usuń
  15. jestem bardzo ciekawa peelingu! daj znać, jaką ma konsystencję, będę czekać na notkę o tym produkcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem peelingu z Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooo a ja u siebie nie widziałam akurat tego produktu Burżuja. To jakaś nowość chyba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale owocowo i energetyzująco :) Jestem ciekawa tych kosmetyków!

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem ciekawa działania tego rozświetlającego peeling do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  20. z Garniera z tej serii mam peeling - całkiem niezły :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooo ja tez jestem ich strasznie ciekawa >):)

    OdpowiedzUsuń
  22. CZEKAM NA RECENZJE PEELINGU,OBIECUJE NADROBIC ZALEGŁOSCI NA TWOIM BLOGU :)

    OdpowiedzUsuń
  23. chętnie się zapoznam z ewentualną recenzją peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mogę się doczekać recenzji garniera :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.