Translate

czwartek, 13 września 2012

Bourjois Radiance-Boosting Face Scrub rozświetlający peeling do twarzy pomarańcza

Jedną z nowości dostępnych obecnie na polskim rynku jest Bourjois Radiance-Boosting Face Scrub rozświetlający peeling do twarzy. Kosmetyk dostępny jest w drogerii Rossmann w cenie 14,99 zł/75 ml. Czy ten produkt spełnia moje peelingowe oczekiwania? - o tym już za chwilę.



Informacje od producenta: 

Rozświetlający peeling do twarzy wzbogacony o drobinki bambusa i miąższ pomarańczy. Sprawia, że cera jest promienna. Daje efekt gładkiej i zregenerowanej skóry. Testowany dermatologicznie. Nakładać na zwilżoną twarz delikatnie wmasowując. Unikać bezpośredniego kontaktu z oczami. Spłukać.

Skład:


Peeling przyjemnie, delikatnie pachnie - bardziej morelowo niż pomarańczowo. Konsystencja kosmetyku jest dość gęsta i mam wrażenie, że trochę tłusta[?]. Jeśli chodzi o właściwości ścierające to niestety, ale określiłabym je jako słabe. Drobinki są bardzo delikatne i w zasadzie tylko masują skórę, a nie złuszczają naskórek. Efektu rozświetlenia nie zauważyłam.


Skóra mojej twarzy potrzebuje mocniejszych zdzieraków - w tym momencie ukłony w stronę różowego peelingu Synergen [przeznaczonego dla skóry wrażliwej, który wg mnie do skóry wrażliwej średnio się nadaje - jest zbyt mocny], który nie dość, że skuteczny to jeszcze w większej pojemności [100 ml] kosztuje 3 razy mniej niż produkt Bourjois. Cóż - przeboleję jakoś ten niezbyt udany i dość drogi zakup i po raz kolejny wrócę do zdzieraka Synergen.

18 komentarzy:

  1. czyli już wiem czego nie kupię:) lubię jak peeling jest peelingiem i ściera mój naskórek a nie tylko go muska:) tego z synergen nie miałam, ale może przy następnej wizycie się na niego skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uuuu a tak go chciałam...
    ale jak słabo zdziera itp. to nie chcę

    OdpowiedzUsuń
  3. na swatchu to w ogóle tych drobinek nie widać ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Synergena to chyba trudno pobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie rozumie po co pisza o rozswietlaniu jak nie ma takiego efektu???? - niespelnione obietnice......

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz widzę peeling od Bourjois, ale po Twojej recenzji raczej się na niego nie skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  7. No to jedynie delikatny masaż można sobie nim robić w takim razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę kupić te peeling z Synergena, skoro tak go chwalisz, a ja też lubię zdzieraki

    OdpowiedzUsuń
  9. ten peeling to raczej dla osob z wrazliwa cera :) ja tez wole mocne zdzieraki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. dzięki za recenzję, już wiem, że go nie kupię... lubię zdzieraki chociaż Synergen mi nie pasował- był za tłusty, a drobinki robiły więcej szkody niż pożytku.

    OdpowiedzUsuń
  11. a miałam go brać! dobrze, że poczekałam na recenzję :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Wolę trochę mocniejsze zdzieracze.

    OdpowiedzUsuń
  13. To nie dla mnie, bo ja też fanka zdzieraków ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też wiem że nie dla mnie, lubię zdzieraki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. A miałam go już kupić ;) na szczęście się wstrzymałam
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Właśnie jestem w trakcie pisania recenzji na jego temat, dla mnie ma bardzo ostre te drobinki! :-))) Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.