Translate

środa, 26 września 2012

Catrice Cucuba bronzing powder 01 Brown

Na początku września do drogerii Natura trafiła edycja limitowana Catrice o nazwie Cucuba. Co wchodziło w jej skład można zobaczyć TU. Mnie zainteresował jedynie puder brązujący, jednak cena 19 zł [fakt faktem, że za aż 23 g!] skutecznie odwiodła mnie od zakupu – tym bardziej, że w moim kosmetycznym życiu nie miałam jeszcze do czynienia z tego rodzaju kosmetykiem i nie chciałam wydać tyle pieniędzy na coś co być może się u mnie nie sprawdzi. 


W zeszłym tygodniu okazało się, że Natura przeceniła kosmetyki z limitki i puder brązujący kosztuje tylko 9 zł – takiej okazji nie mogłam przepuścić. I tak oto w sobotę, z pomocą mojej Siostry, zostałam posiadaczką owego kosmetyku.


Niestety, nie wiem jeszcze, jak puder wygląda na mojej twarzy, bo przeziębienie i towarzyszący mu silny katar zniechęcają mnie do wykonania większego makijażu niż zrobienie kreski na oku i pomalowanie rzęs. Mam jednak cichą nadzieję, że się polubimy i brązery na stałe zagoszczą w mojej kosmetyczce.

24 komentarze:

  1. chętnie zobaczę go na twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wracaj do zdrowia! ;)
    i fajny kosmetyk;) swietna promocje trafilas;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za 9zł też chyba bym wzięła aczkolwiek wiem że nie potrzebuję bo ostatnio już kupiłam bronzer z kobo...

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest to co lubię ;) w dodatku fajny odcień

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja właśnie muszę bronser kupić sobie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ja dostępu do drogerii Natura nie mam.
    I gdy czytam takie posty, to troszkę zazdroszczę.
    Mam bronzer z Inglota - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super okazja - zdrowka zycze:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. szybkiego powrotu do zdrowia :)
    ja jakoś za pudrami brązującymi nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka:* Tylko 9zł za taki wielki opłaca się ale po co mi kolejny bronzer;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż muszę sprawdzić czy w mojej Naturze są te pudry, jeśli będzie to na pewno kupię!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana a sa moze te sypkie cienie jeszcze z cocuby i lakiery? Bo bym zamowila coś u Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, bo tak jak pisałam Siostra kupiła mi ten puder, ale sprawdzę w sobotę czy są jeszcze cienie i lakiery i dam Ci znać, jak się sprawa przedstawia :)

      Usuń
  12. Zdrówka życzę :) Oby bronzer się sprawdził!

    OdpowiedzUsuń
  13. czekamy na recenje:) i zdrowiej:):*:*:*
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    całusy!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. za 9 zł to dobry interes :) choroba ogarnęła chyba 3/4 ludzi (w tym i mnie), bo kogo nie spotkam, to przeziębiony ;) Zdrówka dużo

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście za 9zł żal nie brać:)
    Zdrówka życzę!:*

    OdpowiedzUsuń
  16. ZDROWIEJ KOCHANA,POLECAM MASC MAJERANKOWA NA KATAR

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten żel akurat pachnie gorzej niż się spodziewałam :( ale były też inne zapachy: miętowy, limonkowy i jeszcze jeden rodzaj, którego nie pamiętam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja szukam jakiegoś bronzera który nie będzie wpadał w pomarańcz tylko właśnie będzie typowym zimnym brązem ;) i życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeszłam koło niego wczoraj dość obojętnie mimo, że wcześniej byłam bardzo napalona. Po pomacaniu okazało się, że jest troszkę pomarańczowy, a ja takich nienawidzę. :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Też mi się marzył ten puder, ale nigdzie go nie było i chyba już obejdę się smakiem. :>

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.