Translate

środa, 5 września 2012

Mango lassi

Upalne dni mamy już pewnie za sobą, ale myślę, że nic nie stoi na przeszkodzie, aby podzielić się z Wami przepisem na pyszny, orzeźwiający napój. Lassi to indyjski napój przygotowywany z jogurtu, wody i przypraw. Tradycyjne lassi jest słone i przyprawione chilli. Ogromną popularność na świecie zdobyła słodka wersja tego napoju – mango lassi.

Oto co potrzebujemy do przygotowania ok. 2 szklanek tego napoju:


Sposób przygotowania:
Schłodzone składniki umieścić w blenderze i miksować przez ok. 2 minuty. Następnie przelać do wysokich szklanek i natychmiast podawać. Wierzch można posypać kardamonem – u mnie bez tej przyprawy. Mango lassi można przechowywać w lodówce do 24 godzin. Bon appétit! :)


Znacie? Lubicie? Skorzystacie z przepisu? :)

12 komentarzy:

  1. mango lassi jest przepyszne :) ja robie je z puszkowanego mango bo niestety te owoce co można kupić w sklepach są jak papier... zupełnie bez słodyczy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwsze slysze ;D nigdy nie pilam, napewno kiedys sprobuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zblendowane cuda :]

    OdpowiedzUsuń
  4. swietny przepis - nic tylko musze sprobowac jak kupie potrzebne skladniki..

    OdpowiedzUsuń
  5. namówiłaś mnie :D tylko gdzie ja dostanę świeże, soczyste mango :C

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie piłam jeszcze takiego napoju :) Musi być pyszne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie piłam jeszcze tej mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.