Translate

poniedziałek, 3 września 2012

Q /ku/ by Colour Alike z letniej kolekcji All Inclusive nr 163 Róż się lakier do paznokci

Setki lat świetlnych temu [czytaj: na początku czerwca ;)] pokazywałam Wam moją wygraną w jednym z konkursów, czyli lakier Q /ku/ by Colour Alike z letniej kolekcji All Inclusive nr 163 Róż się. Dziś krótka recenzja tego produktu.


Kolor lakieru to stonowany róż o kremowym wykończeniu. Na paznokciach wygląda identycznie jak w opakowaniu. Dobrze kryje już po 1 warstwie, ale ja nakładam 2, szybko wysycha. 


Róż się w pełnym słońcu

Trwałość – nie wiem od czego to zależy, ale raz jest bardzo krótka – już następnego dnia po pomalowaniu końcówki są mocno starte, a innym razem [tak jak dziś] lakier bez żadnego uszczerbku przetrwał pranie ręczne i zmywanie naczyń. W obu sytuacjach nie stosowałam top coatu. 

Lakier Róż się ujął mnie przede wszystkim swoim kolorem. Uwielbiam nosić go na swoich paznokciach. 

14 komentarzy:

  1. Śliczny kolor. Mam kilka lakierów Colour Alike i wszystkie są super. Raczej nie mam problemow ze zbyt szybko startymi końcówkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. super, uwielbiam takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny! Ja mam ciut ciemniejszą fuksję z Rimmela Funtime Fucsia. A z colour alike mam koral 162 i jest super. I faktycznie tak jest z trwałością, czasami siedzi długo, a czasami tego samego dnia odpryskuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. przesliczny kolorek:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. kolorek śliczny, dobry do akcji: zatrzymać lato;D

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny a jak pięknie lśni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny energetyzujący kolorek bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kolorek, chyba się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.