Translate

poniedziałek, 17 września 2012

Zakupowy misz-masz

Co tu dużo pisać - tytuł posta mówi sam za siebie ;)

H&M:
  • spodnie ze srebrnym wężowym wzorem i zamkiem z tyłu


  • czapka z uszkami


House:
  • długie skarpetki


Rossmann:
- kosmetycznie
  • Max Factor False Lash Effect Gold mascara 13,1 ml - w poprzedniej promocji kosztowała tylko 19,99 zł, wersję klasyczną FLE uważam za najlepszy tusz, jaki do tej pory miałam okazję używać ♥


  • Soraya Lactissima Active kremowa emulsja ginekologiczna do higieny intymnej ochrona 300 ml 11,99 zł + Soraya Ultra Pure 24h antyperspirant roll-on 50 ml gratis


- i niekosmetycznie
  • Woolite Perła Extra Ochrona Kolorów 1 l - za który zapłaciłam jedynie 5,39 zł - 1-litrowe płyny Woolite są obecnie w promocji 8,99 zł + wykorzystałam 40% rabat, który był nagrodą gwarantowaną w konkursie na www.rossnet.pl


Więcej grzechów nie pamiętam ;)

24 komentarze:

  1. ojaaaa, ale czapa słodka! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurczaczki, właśnie ciągle zapominam o płynie do płukania!

    OdpowiedzUsuń
  3. tusz ma fajną cenę, ciekawe czy jest dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale urocze skarpetki! i cena też przyjemna :)))
    ciekawa jestem jak wyglądają te spodnie na kimś/na Tobie! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. O dobrze ,że mi przypomniałaś - też wykorzystam rabat z Rossnat i kupię coś z Woolite do czarnych rzeczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. haha rewelacyjna ta czapka z uszami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czapka boska też chcę taką!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta czapeczka, u mnie w H&M nigdzie ich nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  9. O tusz:) mam nadzieję że Ci posłuży :D i woolite super:D świetna okazja

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawi mnie jak sie u Ciebie sprawdzi ten tusz;)

    OdpowiedzUsuń
  11. te spodnie z H&M sa swietne ! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Nie mam jednak pomysłu, jaką górę do nich dobrać i chyba je oddam do sklepu :(

      Usuń
  12. tez zgarnęłam ten tusz i to 2 sztuki ;)

    zapraszam do mnie na konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała czapka! Szkoda ze mi nie pasuje do zimowego plaszczyka bo na pewno bym po nia pognała go sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak tam czapa, miła w obejściu, nie drapie, nie gryzie? :) [w końcu kot;)]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję się, że nie miałam jej jeszcze na głowie ;)

      Usuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.