Translate

sobota, 8 września 2012

Żegnaj sierpniu, czyli czas na kolejne podsumowanie…

Z lekkim opóźnieniem przedstawiam moje sierpniowe zużycia: 


  Włosy:
  • Alterra Feuchtigkeits-Shampoo Granatapfel & Aloe Vera Trockenes und Strapaziertes Haar Reichhaltigkeits und frische Pflege szampon nawilżający do włosów suchych i zniszczonych granat i aloes 200 ml 
  • L’biotica Biovax A + E serum wzmacniające 1,5 ml 


Ciało:
 
  • Tołpa body pro anti cellulite Lifting pośladków Aktywne serum rzeźbiące brzuch, uda i pośladki próbka 7 ml 
  • Dax Cosmetics Perfecta Spa maska-serum do stóp + wulkaniczny peeling do stóp domowy pedicure zabieg zmiękczający 2 x 6 ml – recenzja TU  
  • Eveline just epil Ultradelikatny Krem do depilacji pach, rąk i okolic bikini z aloesem i proteinami jedwabiu 125 ml 
 

Higiena:
  • fenjal Parfum Deo Pump Spray 24h Bouquet floral dezodorant w atomizerze 75 ml 
  • Ziaja bloker anty-perspirant 60 ml 
  • H&M Vanilla & Apple hand wash 250 ml 
  • Babydream extrasensitive Feucht-Comforttucher delikatne chusteczki nawilżające 80 szt.
 

Prysznic, kąpiel:
 
  • Luksja Choco Chocolate & Orange bath foam płyn do kąpieli 1000 ml
  • Palmolive Ayurituel Joyous shower gel with Indian Mulberry & Lotus Flower żel pod prysznic z morwą indyjską & kwiatem lotosu 250 ml
  • Original Source Seasonal Edition Spearmint Shower żel pod prysznic 250 ml
  • Farmona Tutti Frutti liczi i rambutan peeling do ciała 200 ml – recenzja TU
  • Luksja Active Vitamins Mango & Papaya vitamin shower nectar witaminowy nektar pod prysznic 500 ml 


Twarz:
  • AA Kolagen Źródło Młodości Błyskawiczna maseczka przywracająca sprężystość 5 ml
  • Alterra Erste Fältchen Waschcreme Wildrosenblüte Junge und Beanspruchte Haut Reichhaltigkeit und frische Pflege krem do mycia twarzy z wyciągiem z dzikiej róży 125 ml – recenzja TU
 

Makijaż: 
  • Wibo Eye Liner czarny 4 ml 

Akcesoria kosmetyczne:
  • Cleanic Professional patyczki kosmetyczne do korekty makijażu i demakijażu 200 szt. - recenzja TU


Koniec.

24 komentarze:

  1. sporo tego:) i jest mój ulubiony płyn do kąpieli:)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego denka mam tylko patyczki kosmetyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne denko, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spore zużycia.
    Ja wszędzie szukam tego płynu czekoladowo-pomarańczowego Luksja i, niestety, nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakiś czas temu widziałam ten płyn Luksja w POLOmarkecie, więc jeśli masz dostęp do tej sieci sklepów to sprawdź tam :)

      Usuń
    2. A ja widziałam go w Rossmannie ;)

      Usuń
    3. Założyłam, że Kosmetyczna Kraina szukała tego płynu w Rossmannie, Naturze i innych znanych drogeriach ;)

      Usuń
  5. zapach żelu Palmolive jest przecudny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tych zużyć :) mam ten krem do depilacji eveline, bardzo się nie lubimy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się z tym kremem nie polubiłam :(

      Usuń
  7. Niedawno zużyłam własnie ten żel Palmolive i musze przyznać, że taki średniaczek z niego.A tak poza tym-sporo tego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No brawo, u mnie chyba nic w sierpniu się nie upłynniło;/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale mnostwo zuzyc ! Gratuluje ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zebrało się tego trochę :) chyba jeszcze nigdy nie miałam niczego z firmy Luksja - czas to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się wybrać do Ikei:)

    OdpowiedzUsuń
  12. balsamy ,żele pod prysznic,alterra-cudo+obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  13. Spore denko :) Ten płyn z Luksji jest super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Super denko, uwielbiam płyn :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.