Translate

poniedziałek, 8 października 2012

4 tygodnie później…

Pamiętacie mój wpis o zestawie ÖRTIG ziół kuchennych z IKEA? Dla zapominalskich oraz tych, którzy nie widzieli - link. Dziś minęły równo 4 tygodnie od chwili zasiana bazylii, tymianku oraz kolendry.

Moje zioła:

- po pierwszym tygodniu


- po drugim tygodniu


- po trzecim tygodniu


- po czwartym tygodniu


Jak widać najbujniej wyrosła kolendra, najładniej wygląda bazylia, a najmizerniejszy jest tymianek. Za 4 tygodnie kolejna fotorelacja z uprawy ;)

21 komentarzy:

  1. Fajne te ziółka :) Ja też sadzę regularnie. Najładniej u mnie tez zawsze rośnie bazylka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ci pięknie urosły :)
    Tymianek jest drobniutki w porównaniu do reszty, ale taki jego urok.
    Ja mam tylko bazylie kupiona jako mały krzaczek... tez się pięknie rozrasta.

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie rosną :))))
    fajnie tak samemu coś wyhodować :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bazylia pewnie pięknie pachnie??

    OdpowiedzUsuń
  5. aż wstyd się przyznać, że mi uschły, matko jestem straszną ogrodniczką :( nawet głupich ziół nie umiem dopilnować :P 4 tygodnie się trzymały...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Nie dość że przydatne, to jeszcze pięknie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  7. ja mam ochote zasadzic sobie sama bazylie. ale nie ikeowska tylko kupie taka dlugo skrzynke balkonowa i sama sobie wysieje. uwielbiam makaron z czosnkiem bazylia i swiezymi pomidorami w kostke, dlatego chcialam zaopatrzyc sie w swoj ogrodek na parapecie.. ciekawa jestem jak dlugo bedzie rosło, zapewne tez jakies 4 tyg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam kiedyś taką bazylię - wysianą dokładnie tak jak piszesz - wiadomo trochę trwało zanim urosła, ale nie było to też jakoś długo :)

      Usuń
  8. Nigdy nie widziałam w IKEI tych ziółek. Ładnie Ci rosną, oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę że się bawiłaś w małego ogrodnika ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. ale podrosły super ;) po moich już nie ma śladu ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie w kuchni pod oknem rośnie sobie bazylia,; tylko
    kolendra by mi się przydała bo bardzo ją lubię, np do klopsów mielonych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mi też ogromnie rośnie kolendra *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, ekstra, rosną jak na sterydach! Dużo fajniej samemu posadzić takie roślinki, niż kupić w markecie, spryskane jakąś chemią. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja uwielbiam "zieleninkę" w kuchni :) Twoje ziółka ładnie i szybko rosną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Ale pięknie wyrosły :) Moje padły :/

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zachwycona, suuuper :):) pewnie wyglądają pięknie na oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę :) uwielbiam bazylię :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.