Translate

wtorek, 2 października 2012

Dzisiejszy wpis sponsoruje literka N jak Nagroda

Bardzo często biorę udział w konkursach organizowanych przez portal rossnet.pl, ale niestety rzadko kiedy los mi sprzyja. Do tej pory wygrałam zaledwie 2 razy... Ostatnio szczęście uśmiechnęło się do mojego TŻ, który został jednym z laureatów konkursu Żelopiada Original Source.


W skład nagrody wchodzą:
  • żel pod prysznic Original Source British Strawberry 250 ml
  • żel pod prysznic Original Source Spearmint 250 ml 
  • piłka plażowa Original Source
  • jojo drewniane Original Source
  • frisbee Original Source 
  • 2 zestawy próbek żeli Original Source 2 x 14 ml


OS to ulubiona marka żeli pod prysznic mojego TŻ, więc na pewno z przyjemnością zużyje kosmetyczną część zestawu ;)  

19 komentarzy:

  1. gratuluję :)
    też często biorę udział, czasem wygrywam i niestety nie zawsze mogę odebrać nagrodę, bo do Rossmanna mam trochę kilometrów i przepada :(

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję! chyba zacznę tam częściej zaglądać, chociaż szczęścia do konkursów nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takiej super nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. też czasem gram na Rossmannie, ale tam coraz więcej narodu i o wygraną coraz trudniej,
    gratki dla męża :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo gratuluję, żele z Original Source są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna nagroda :)
    Ja tam ostatnio wygrałam krem Nivea make up starter :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super, gratulacje :) też często gram w tamtejszych konkursach, ale jakoś bez rezultatów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oooo jaka fajna wygrana :) gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. KTO GRA TEN WYGRYWA :) SUPER GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.