Translate

czwartek, 25 października 2012

essence wild craft highlighter powder - wygrana u Umbry :)

Pogoda za oknem szara i ponura. Na dodatek zaczyna padać deszcz i wieje wiatr, który unosi kurz i liście - to nic, że wczoraj pół dnia spędziłam na myciu okien i dziś po mojej pracy na zewnątrz nie będzie pewnie śladu. Nawet to nie popsuje mi dobrego humoru :) Dlaczego? Bo dziś dotarła do mnie nagroda z konkursu, który na swoim blogu zorganizowała Umbra - serdecznie polecam http://beauty-police.blogspot.com/ :)

Stałam się posiadaczką pudru rozświetlającego w odcieniu 01 let's get wild z limitowanej edycji essence - wild craft. Już nie mogę się doczekać jutrzejszych testów rozświetlacza. Na razie zachwycam się jego fakturą  



Same powiedzcie, czyż nie wygląda pięknie? :) Umbra, jeszcze raz dziękuję za świetną nagrodę :*

Oprócz nagrody dotarła do mnie plastikowa karta Hebe, o której pisałam TU :) Przesyłka zawierała także aktualny magazyn oraz zakładkę do książki, do której przyklejona była karta.


Takie przesyłki to ja lubię :) A teraz idę zaparzyć sobie kawę i zabieram się za przeglądanie nowych wpisów na Waszych blogach :)

29 komentarzy:

  1. sama jestem ciekawa tego rozświetlacza :) bede czekala na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. od kilku dni używam tego produktu i jest naprawdę bardzo fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja, niestety, nigdzie nie mogę trafić na tę limitkę z Essence.
    Mówiłam, że mało co, mi się podoba z niej.
    Po każdym takim wpisie, mam ochotę na jakiś kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Czytając recenzje innych dziewczyn- powinnas byc zadowolona z użytkowania rozświetlacza :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie się prezentuje :) Czekam na recenzje. Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej.:) Mnie na szczęście nie kusił ten rozświetlacz.:D Mam już swój ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje wygranej! Żałuje że nie dorwałam tego pudru jak jeszcze był w sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ale to bardzo gratuluję!!!!!1 szkoda że nie mam tyle szcześcia w wygranych:))))

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję super wygranej :) też jestem posiadaczką karty hebe chociaż bardzo rzadko tam zaglądam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. też dostałam kartę hebe :) ale jeszcze nie miałam okazji z niej skorzystać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. poluję na ten rozświetlacz ale raczej nie będzie mi dane, wszystkie półki essence są puste ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny rozświetlacz:) muszę taki zakupić. Tez ma tą kartę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hi! i hope we can follow each others blog :-) please let me know :-)


    http://awallflowersjournal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ROZDANIE KOSMETYCZNE u mnie! :)
    Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę. Oglądałam swatch i wygląda całkiem ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cieszę się, że Ci się podoba. :)

    faktura rozświetlacza i cieni jest urocza. *-*

    OdpowiedzUsuń
  18. no ja nie wiem gdzie wy kupujecie to essence w ktorej drogerii ja ich nigdzie nie widze
    :o

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny ten puder. A jak "na żywo" w użytkowaniu się sprawdza ?
    Zapraszam na konkursik :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję takiej fajnej nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję wygranej :) A u ,mnie nie ma Hebe :/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.