Translate

poniedziałek, 15 października 2012

Garnier Skin Naturals Czysta Skóra Fruit Energy żel oczyszczająco-rewitalizujący

Dziś kilka słów na temat żelu oczyszczająco-rewitalizującego Garnier Skin Naturals Czysta Skóra Fruit Energy. Kupiłam go jakiś czas temu w mojej ulubionej drogerii – w Rossmannie, w promocyjnej cenie 11,99 zł.


Informacje od producenta oraz skład żelu:


Kosmetyk zamknięty jest w estetycznym opakowaniu z wygodną pompką. Rewelacyjnie pachnie – owocowo i energetycznie. Żel jest gęsty, wydajny i dobrze się pieni.


Według producenta żel oczyszczająco-rewitalizujący jest stworzony dla mnie, ponieważ posiadam skórę mieszaną i rozszerzone pory. Byłam bardzo ciekawa, jak sprawdzi się w praktyce. I teraz już wiem - oczyszcza, ale nie robi też nic poza tym. Pory się nie zmniejszyły, pozostawia uczucie ściągniętej skóry i co najgorsze wysusza. Nie wyobrażam sobie stosowania tego żelu każdego dnia - skóra sucha niczym wiór gwarantowana. Nie na taki efekt liczyłam kupując ten produkt.

Przy okazji dzisiejszej recenzji informuję, że w Rossmannie dostępny jest październikowy numer Skarbu.


Udanego popołudnia :)

25 komentarzy:

  1. niestety wiele oczyszczających żeli w połączeniu z wodą bardzo przesusza skórę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niestety nie lubie produktów Garniera bo na twarzy robią mi się krostki po ich użyciu jedynie kremy do rąk toleruję;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam ochotę na wersje peelingujaca (?) w tubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planowałam kupić wersję peelingującą, ale po porażce z żelem nie wiem, czy się zdecyduję.

      Usuń
    2. mnie też kusi peelingujący ;) ale kupię jak zużyję to co mam...

      Usuń
  4. Wypróbuj jakiś żel bez SLS. Mnie też wszystkie żele zawsze wysuszały i tylko pogarszały sprawę, a gdy zaczęłam stosować żel bez SLS (kupiony przypadkiem, bo nigdy jakoś do końca nie byłam przekonana do tej całej manii na kosmetyki naturalne), okazało się, że to właśnie ten składnik był przyczyną problemu.

    OdpowiedzUsuń
  5. też go kupiłam :D:D:D jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  6. tak myślałam, że będzie za bardzo wysuszał, ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. eh wszystkie wysuszają :(
    na co dzień się nie nadają,
    skończyłam tydzień temu Vichy Normaderm, teraz używam LRP Effaclar - oba wysuszają
    są dobre, ale trzeba z umiarem używać i koniecznie dobrze nawilżać po...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. LRP Effeclar też się u mnie nie sprawdził :( I masz rację - bez nawilżania po użyciu nie da się.

      Usuń
  8. to może bardziej dla cery tłustej... ?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :) Chociaż moja jest mieszana właśnie w kierunku tłustej i sama widzisz co żel z nią robi ;)

      Usuń
  9. nie przepadam za garnierem i widzę, że dobrze zrobiłam tym razem omijając te produkty szerokim łukiem ;-) chociaż nie powiem - reklama kusiła nieźle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. ta wersja nie dla mnie ale inne żele Garniera bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te ksometyki z Garniera! Są mega najlepsze!!! :)
    Dodaję się do obserwowanych! KOneicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie stosowałam tego produktu ale chyba sie skusze... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Otagowałam Cię, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja sie chyba na niego raczej nie skusze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że wysusza, bo wygląda zachęcająco (kolor i opakowanie) :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio dorwałam Garniera w Tesco, w promocji kosztował mnie ok. 7zł (mowa o tej starszej wersji z ekstraktem z winogron). Mam cerę mieszaną i muszę powiedzieć, że u mnie ten żel się sprawdza. Nie wysuszył mi buźki, nie odczuwam ściągnięcia skóry (zawsze po żelu kremuję twarz) no i jest niezwykle wydajny. Mała pompka wystarczy do umycia całej twarzy oraz szyi. Dodatkowym plusem jest to, że dokładnie zmywa makijaż (nawet mascarę). Dodatkowo strasznie podoba mi się opakowanie, które z pewnością wykorzystam w przyszłości do innego kosmetyku. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam na niego ochotę, ale jeszcze mam kilka innych więc musi poczekać niestety :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.