Translate

wtorek, 23 października 2012

Moje pierwsze zakupy w Hebe

Drogeria Hebe w moim mieście istnieje nie od wczoraj, ale przyznam, że do tej pory nie było mi po drodze do tego kosmetycznego przybytku. Przejrzałam aktualny magazyn oraz ofertę i stwierdziłam, że szału nie ma, ale pomimo tego postanowiłam dołączyć do programu lojalnościowego Hebe. Wypełniłam formularz i na maila dostałam tymczasową kartę, z której już teraz mogę korzystać, podając przy kasie jej numer. Plastikowa karta zostanie przesłana na mój adres korespondencyjny. W prezencie za zapisanie się do programu otrzymałam bon o wartości 10 zł, który mogę wykorzystać przy zakupach za 40 zł w drogerii. Zniżka jest ważna do 31 października i pomyślałam, że szkoda byłoby z niej nie skorzystać. Przejrzałam jeszcze raz ofertę i wiedziałam już na co się skuszę. Wybór padł na nowy podkład Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 [w odcieniu Beige 55] 30 ml, który obecnie w promocji kosztuje 39,99 zł [cena regularna 49,99 zł]. Do podkładu dobrałam Dax Cosmetics Perfecta Oczyszczanie peeling gruboziarnisty minerały morskie + drobinki orzecha wygładzający cera tłusta i mieszana 10 ml – 1,29 zł – również w promocji. Dzięki kuponowi zamiast 41,28 zł zapłaciłam 31,28 zł – lubię to! – zwłaszcza, że ten sam podkład w Super Pharm w promocji kosztuje 49,99 zł [cena regularna 59,99 zł].


Sama drogeria również mi się spodobała – dużo różnych marek, ład i porządek. Mam nadzieję, że to nie pierwsze i ostatnie tak udane zakupy w Hebe :)

38 komentarzy:

  1. samej drogerii nie znam pierwszy raz o niej słyszę ale trzeba przyznać mają bardzo fajny katalog i ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna oferta zwłaszcza z tym bonem ;) nie słyszałam o drogerii Hebe, nawet w okolicy jej chyba u mnie nie ma, a szkoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w wielu miastach Hebe jeszcze nie ma swoich sklepów, ale myślę, że to kwestia czasu i sieć będzie się rozrastać :) Aktualny wykaz sklepów: http://www.drogeriahebe.pl/sklepy/

      Usuń
  3. fajne zakupy. :) w Hebe byłam raz i bardzo mi się spodobało, oby otworzyli więcej punktów w różnych miastach. :)
    może i ja założę sobie tę kartę? kupon kusi, tylko ciekawe do kiedy będzie ważny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mój kupon zniżkowy dostałam 9 października i tak jak pisałam jest ważny do 31 października, więc ma dość długi termin do wykorzystania :)

      Usuń
  4. ja bylam w Hebe ze dwa moze 3 razy i rowniez mi sie podobalo :) ceny przystepne, super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też niedawno byłam w Hebe na zwiadach. Nawet napisałam notkę o moich wrażeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna promocja :) Ja czekam na Hebe w Poznaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa jestem tego podkładu, czekam więc na recenzję. U mnie Hebe ma się otworzyć za jakieś 2 tygodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koniecznie daj znać jak Ci się sprawdzi ten podkład :) [bo to chyba jakaś nowość z tego co kojarzę ?:)]

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej drogerii, ale nie mam do niej dostępy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie najbliższa Hebe oddalona jest niestety o 50 km. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim mieście niestety jest tylko Natura i na obrzeżach Rossmann :/ A ceny tam aż takie niskie nie są :/

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie Hebe chyba nigdy nie będzie ;).
    Czekam na recenzje podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. hebe nieźle atakuje:) mam nadzieje, że będą dawać coraz więcej fajnych promocji, w końcu konkurencja musi być, a jest niemała:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na recenzję peelingu z perfecty :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hebe mogłoby i do mnie dotrzeć :((

    OdpowiedzUsuń
  17. I was thinking about this product and could not decide if I should buy it but it looks pretty cool so maybe I will give it a try. Thanks for the information. Your have a lovely blog by the way and I am a new follower! Hope you will like my blog and follow back!

    Pop Culture&Fashion Magic

    OdpowiedzUsuń
  18. Szkoda, że nie mam w pobliżu tej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie słyszałam o tej drogerii ;) jakoś tak przyzwyczaiłam się do kupowania w Rossmannie ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana mój kominek kosztował 13,45 zł. i został kupiony w Piotrze i Pawle :) widziałam też w Rossmannie kominki, ale kosztowały już ponad 18 zł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co:) a w ogóle skąd jesteś?:) jeśli kiedyś podawałaś, to musiało mi to gdzieś umknąć :)

      Usuń
  21. Masz bardzo fajnego bloga, świetnie zdjecia i ciekawe posty,obserwuję i liczę na to samo, zapraszam tutaj: http://justynasinspirations.blogspot.com/
    pozdrawiam:)
    ps. Skuszę sie na tę maseczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne zakupy, ja też lubię ten sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  23. No maseczka super tania.
    Choć nie znam takiej drogerii.

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie dziś użyłam peeling z Perfecty tylko ten drobnoziarnisty i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie tez jest Hebe. Bardzo lubie robić tam zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawa jestem tego podkładu :):)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.