Translate

poniedziałek, 29 października 2012

PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek – AA Kolagen Źródło Młodości Błyskawiczna maseczka przywracająca sprężystość

Dziś druga recenzja w ramach akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek. Tytułową maseczkę kupiłam na początku kwietnia w Rossmannie w CND – kosztowała 1,19 zł. Saszetka jest podzielona na 2 części po 5 ml każda – jedną część zastosowałam już jakiś czas temu [pokazywałam ją w  sierpniowych zużyciach – TU], a druga czekała na swoją kolej aż do teraz. Produkt przeznaczony jest do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.


Informacje od producenta oraz skład maseczki:



Maseczka ma kremową, treściwą konsystencję. Pachnie delikatnie, ale mimo to zapach jest trochę męczący. Maseczkę [dość grubą warstwę] nałożyłam tylko na twarz. Po zalecanych 15 min. nadmiar usunęłam przy pomocy płatków kosmetycznych.


Jaki jest efekt po zastosowaniu maseczki? Nie zauważyłam, by moja skóra stała się bardziej gładka, sprężysta i odzyskała blask. W zasadzie nie było żadnych efektów. Cieszę się, że już zużyłam tę maseczkę, bo zupełnie niczym mnie nie zachwyciła.

14 komentarzy:

  1. Z maseczek AA polubiłam jak dotąd chyba tylko tą zieloną, matująco-normalizującą. Ostatnio zmienili opakowania, pojawiło się dużo nowych rodzajów i nie wiem, czy ta maseczka wciąż jest w sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie też maseczki AA nie zachwycają... mam wrażenie, że nie robią nic!

    OdpowiedzUsuń
  3. a kremy AA są całkiem dobre, po ich maseczkę chyba nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 1 krem AA i rzeczywiście jest w porządku :) Maseczka AA Skuteczna Pielęgnacja Maseczka intensywnie odżywiająca też nie była zła ;)

      Usuń
  4. Ja wczoraj byłam na zakupach efekt 10 maseczek ze sobą przytachałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uuu, 10? - nieźle :) Chyba nigdy nie miałam w domu takiej ilości maseczek ;)

      Usuń
  5. ulubieniec mojej siostry :) ja jeszcze nie miałam okazji przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dobrze wiedzieć opinię na temat tej maseczki skoro nei zachwyca nie kupuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnej maseczki z AA ;)
    A co do tego kremu to nie jest zły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. u to cieniutko:D jestem teraz na etapie stosowania maseczek z glinką z Dermo Minerały:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Maseczka AA są niby fajne, ale szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z AA chyba jeszcze nie mialam zadnej maseczki :?

    OdpowiedzUsuń
  11. Też z AA nie miałam maseczek :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.