Translate

piątek, 5 października 2012

Rossmann Qualitatsmarke Z miłości do jakości cz. 1

Tym razem Rossmann zafundował swoim klientom bardzo kuszącą ofertę promocyjną na marki własne - gazetkę można obejrzeć TU. Promocja obowiązuje od 28 września do 25 października lub do wyczerpania zapasów. Ponieważ lista moich zakupów wydłużała się z każdą kolejną przejrzaną stroną gazetki, postanowiłam podzielić je na 2 lub 3 części. We wtorek miała miejsce pierwsza tura. Oto co kupiłam:

  • Synergen Soft Peeling Sensible Haut peeling do twarzy do skóry wrażliwej 100 ml – jeden z najlepszych peelingów, jakie do tej pory miałam okazję używać. Do skóry wrażliwej jest wg mnie zbyt mocny, ale u mnie sprawdza się idealnie. No i ta cena
  • Isana Sommer Seife Hibiskus & Lemongras Limitierte Edition mydło letnie hibiskus i trawa cytrynowa limitowana edycja 500 ml – kiedyś używałam wersję zimową czar kominka, byłam z niej zadowolona, więc postanowiłam dać szansę letniej edycji
  • Domol WC-Duftspuler Frische-Mix Minze, Exotik, Karaibik zawieszka z płynem do WC starter + zapas 2 x 55 ml – nowość w moim domu
  • flink & sauber Super Griff Einaml Handschue rękawice jednorazowe 10 szt. – nowość w moim domu
  • flink & sauber Spültuch Hygienische Sauberkeit reinigungsstark ścierka do zmywania 2 szt., które jakiś czas temu zachwalałam TU


W najbliższym czasie kolejna część zakupów – oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie pochwaliła się nimi na blogu ;)

Wczoraj dzień osłodził mi wafelek Góralki kokosowe, a dziś dodatkiem do kawy będą batoniki 3 Bit o smaku Rum & Cola ;)


Słonecznego weekendu. Buziaki :*

65 komentarzy:

  1. oooo a mnie najbardziej zainteresował ten 3bit. Jestem fanką klasycznego, a takiego jeszcze nie widziałam. A ten peeling to do twarzy używasz czy do ciała (pytam, bo podobno strasznie mocny)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 Bit zakupiony w Realu :) Peelingu używam do twarzy - nie robię sobie nim krzywdy, ale fakt to mocny zdzierak :)

      Usuń
  2. Isana edycja letnia pachnie ślicznie, jak galaretka owocowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w planie wizytę w R, mam nadzieję, że kupię wszystko co planuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie wszystkiego pod dostatkiem - mam nadzieję, że u Ciebie też wszystko będzie :)

      Usuń
  4. mi ten baton nie smakował
    nigdy nie stał nawet koło rumu i coli
    a co dopiero ma tak smakować
    ale chętnie się dowiem czy Tobie smakowało

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Batonik skonsumowany. Po otwarciu opakowania poczułam zapach coli. Jeśli chodzi o smak - batonik rzeczywiście nie powala na kolana :|

      Usuń
  5. nie przemawia do mnie ta wersja 3bita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po skonsumowaniu stwierdzam, że do mnie też nie.

      Usuń
  6. Mówiłam, że nie skusi mnie Rossmann tym razem, ponieważ wszystko mam.
    Jednak, gdy czytam Wasze rossmanowskie posty, to mi ślinka cieknie.
    Może jednak się tam wybiorę ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię rumu, ale klasycznego 3 Bita chętnie bym zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczny 3 Bit zdecydowanie lepszy od tej limitki ;)

      Usuń
  8. genialny ten 3bit, tyle że strasznie słodki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile osób tyle opinii ;) Mnie ten batonik nie zachwycił smakiem ;)

      Usuń
  9. jestem ciekawa jak smakuje ten 3bit :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli uda Ci się go kupić spróbuj - może Ci posmakuje :)

      Usuń
  10. Ja też mam zamiar parę produktów kupić i w końcu przetestować. Pierw kupiłam olejek migdał i papaja i jestem zadowolona :) A te 3 Bita będę musiała spróbować :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeden olejek Alterra i więcej mi do szczęścia nie potrzeba - nie okazał się tak rewelacyjny jak się spodziewałam ;)

      Usuń
  11. czekam na drugą turę :D a te 3bity jakoś mnie nie zachęcają :P chłopak je sobie kupił, ale jak poczułam zapach tego batona to mi się odechciało :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Druga tura nastąpi w poniedziałek :) Mi zapach batonika nie przeszkadzał, ale sam smak nie trafił w mój słodyczowy gust ;)

      Usuń
  12. jaka cena tego mydła letni hibiskus

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnio kupiłam ten peeling z Rossmana i się w nim od razu zakochałam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie byłam jeszcze na promocjach w rossmanie, ale mam w planach się wybrać ^^. uwielbiam tego 3Bita
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie w rossmannie pustki na półkach niestety już po tej promocji:)
    Gdzie dorwałaś takie 3 bity?:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocja trwa do 25 października, więc myślę, że jeszcze dołożą towar :)

      3 Bita kupiłam w Realu :)

      Usuń
  16. U mnie ten peeling z rossmanna kompletnie się nie sprawdził :<
    a Tego 3bita koniecznie muszę spróbować:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam, że dla niektórych ten peeling jest zbyt mocny i podrażnia :(

      Usuń
  17. Jak jest promocja to też ciężko jest mi się oprzeć ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Rossmannowe szał dopadł każdego:D
    Nie widziałam jeszcze takiego 3 bita. Gdzie go można kupić?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda nie skorzystać z takich promocji :)

      3 Bit kupiony w Realu :)

      Usuń
  19. no świetną ta promocję zrobił Rossmann, też już przywlekłam do domu dwie siaty i już chyba się tam nie wybieram do końca promocji;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miłego używania kosmetyków. :D Obserwuję i zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Rossmanowski szał ciał trwa :D Pierwszy raz widzę takiego 3bita : )

    OdpowiedzUsuń
  22. batonik fajny pomysl i opakowanie,a smak hmm kazdy wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta Isana edycja letnia - pachnie przeslicznie:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi oprócz zapachu podoba się także kolor ♥

      Usuń
  24. ja też poszalałam w Rossie :) ten peeling z Synergen kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hibiskusowe mydełko?! będzie moje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że zapach będzie Ci się podobał :)

      Usuń
  26. CZESC KOCHANA,MNIE DOPADŁA JESIENNA DEPRESJA,LENISTWO I BRAK MOTYWACJI DO WSZYSTKIEGO :(,CO DO OFERTY ROSSMANNA TO JEST Z CZEGO WYBIERAĆ,NA PEWNO KUPIE 3 BITY I PEELING,POZDRAWIAM CIE SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja miałam kilka kosmetyków Loreal i na dłuższą metę okazywały się bublami, zobaczymy jak będzie tutaj :) ciekawił mnie cholernie ;) Jasne, szczotka ma ok. 15 cm długości i ok. 8 szerokości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Też bardzo lubię ten peeling :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale te wafelki maja fajne opakowanie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię góralki, ale jestem ciekawa tero żelu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.