Translate

czwartek, 11 października 2012

Rossmann Qualitatsmarke Z miłości do jakości cz. 2

Promocja marek własnych w Rossmannie trwa. Wczoraj zrobiłam drugą część zakupów – pierwszą pokazywałam TU. Gdyby nie to, że w sklepie brakowało kilka produktów z mojej listy, ta tura byłaby ostatnią, a tak szykuje się jeszcze jedna ;) Nowe nabytki:

  • Rubin Multi Plus Wasser-Filterkartusche filtr do wody 3 szt. – do tej pory kupowaliśmy oryginalne wkłady Brita Maxtra, ale ze względów ekonomicznych postanowiliśmy wypróbować rossmannowskie – mam nadzieję, że nie będzie między nimi różnicy
  • flink & sauber Fusselrolle rolka czyszcząca 3,70 m/21 arkuszy – kolejna już rolka tej marki – tym razem zakupiona z myślą o pozostawieniu jej w aucie
  • flink & sauber Spültuch Hygienische Sauberkeit reinigungsstark ścierka do zmywania 2 szt. – kolejne opakowanie. Szkoda, że dostępna była tylko 1 wersja kolorystyczna kratki
  • Fusswohl Intensiv Creme zur Pflege sehr trockener Haut mit Glycerin und Bienenwachs 10% Urea intensywny krem do pielęgnacji suchej skóry stóp z gliceryną i woskiem pszczelim 10% urea – na ratunek suchej skórze moich stóp i łokci


Jak widać moje zakupy to przede wszystkim produkty do domu – część bardziej kosmetyczną mam nadzieję nadrobić w trzeciej części ;)

36 komentarzy:

  1. Ja starałam się do tej pory omijać Rossmanna szerokim łukiem, bo zawsze kupię więcej niż potrzeba :) Teraz już skończyło mi się kilka rzeczy i chyba dzisiaj wybiorę się na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam promocje Rossmannowskie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne ceny :) czekam na 3cią część

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam promocje Rossmanowskie:))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten krem do stóp z Rossmanna, bardzo przyjemny i cena również :)

    OdpowiedzUsuń
  6. odkładam wyjście do Rossmanna, ale nazbierało mi się sporo braków, więc wizyta tuż, tuż, a i jak siebie znam, znowu kupię i niezbędniki i zbędniki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te wkłady i nie widzę różnicy między nimi a Britą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli nie widać różnicy, to chyba też kupię na próbę te wkłady :)

      Usuń
  8. uwielbiam rossmannowskie produkty, ale z racji iż mam zakaz kupowania - jestem zmuszona ominąć ten sklep :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ten krem i jest świetny :)
    A filtr do wody wydaje się być ciekawy, my też kupujemy Brita Maxtra może czas ten wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze kupić sobie tą rolkę do czyszczenia ubrań, bo mam 3 sierściuchy w domu:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja robię sobie laban na zakupy , moja szafa z zapasami pęka w szwach;/
    Przy okazji zapraszam do mnie na rozdanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj koniecznie znać czy rossmanowskie wkłady dorównują Britcie, bo jeśli tak to polecę mamie, która wydaje na nie fortunę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero za 3 tygodnie wymienię wkład Brita Maxtra, ale kilka komentarzy wcześniej Wszystko co mnie zachwyca napisała, że nie widzi różnicy między wkładami rossmannowskimi a tymi Brita ;)

      Usuń
  13. Na rolkę też się skusiłam :) W końcu trzeba się jakoś odsierścić z kocich kłaków ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. z kremu do stóp będziesz bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, bo obecnie mam mega suchą skórę na stopach :(

      Usuń
  15. musze popedzic jutro po ta roleczke :) moja czarna marynarka jest cała w jakis wloskach...

    OdpowiedzUsuń
  16. Także kupiłam tą rolkę do czyszczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja za to w promocyjniej cenie kupiła krem BB:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie mogę już żyć bez tych rolek do ubrań :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj również kupiłam w komplecie 3 filtry do Brity w dobrej promocyjnej cenie. Zastanawiałam się, czy warto, przekonam się za niecały miesiąc, po wymianie filtra. Dziękuję za polecenie kremu do stóp, jutro wyskoczę do rossmanka, chociaż dzisiaj wydałam nieprzyzwoitą sumę. Pewnie zrobię sobie mały szlaban, ale pewnie na krótki czas. Bardzo lubie zakupy w Rossmanie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem jest naprawdę świetny - wczoraj wieczorem zastosowałam go po raz pierwszy i już widzę różnicę w stanie skóry stóp - oby tak dalej! :)

      Usuń
  20. o kupię sobie tą rolkę, właśnie poszukiwałam, a taka taniutka:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakupy ;) U mnie rolka do ubrań to podstawa :D
    Czekam na 3 część ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te rolki, jak się mieszka z kotem to bez roli ani rusz.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Muszę kupić ten krem do stóp...

    OdpowiedzUsuń
  24. z firmy Rubin bardzo lubię folię aluminiową, jest mocniejsza i m chyba aż 30 m;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że też jest teraz w promo - dopisuję do listy zakupów :)

      Usuń
  25. oj przydala by mi sie taka rolka do oczyszczania ubran :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.