Translate

piątek, 19 października 2012

Rossmann Qualitatsmarke Z miłości do jakości cz. 3

W poprzednich dwóch rossmannowskich zakupowych postach [TU i TU] zapewniałam, że będzie też i trzecia część – typowo kosmetyczna. Jak za chwilę zobaczycie z szumnych zapowiedzi niewiele wyszło, bo kupiłam aż 2 [słownie: dwie] rzeczy i to takie, których w sumie na początku nie planowałam:
  • Synergen 5 in 1 Waschcreme alle Hauttypen heartbeat krem do mycia twarzy 5 w 1 do wszystkich typów skóry 150 ml
  • Radox Clean & Refresh Handwash with lime & coriander mydło w płynie z limonką i kolendrą 300 ml


Zaszalałam, nie ma co ;)

W hipermarkecie Real nabyłam pastę blend a med BIO fluoride Cytryna + Wybielanie z bio fluorkiem 125 ml – nie wiem, czy to nowość czy nie, ale ja pierwszy raz widziałam taką wersję tej pasty i postanowiłam ją wypróbować.


W Lidlu skusiłam się na W5 Spectacle Cleaning Cloths streak-free & anti-static chusteczki do czyszczenia okularów 50 szt. – wcześniej używałam flink & sauber z Rossmanna, o których pisałam TU


Przy okazji pokażę Wam, co posiadam z zamierzchłej już oferty Biedronki – Piękno dla rodziny:
  • Eveline Advance Volumiere odżywka do rzęs 10 ml – prezent od mojej Siostry :*
  • Eveline Hydra Expert 3 x kwas hialuronowy płyn micelarny 3 w 1 100 ml


Zakupy kosmetyczne niewielkie, a czy udane? - sprawdzę to już wkrótce ;)

19 komentarzy:

  1. Także nigdzie nie widziałam tej pasty :)
    Ciekawa jestem jak się będzie sprawował ten żel z synergen ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie ze udane - dla mnie wiekszosc to nieznane nowosci:)) wiec czekam na recenzje pa

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadieję że nie będziesz żałować zakupów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tą pastę już od jakiś 2 czy 3 tygodni :) ciekawa jestem tego kremu do mycia twarzy

    OdpowiedzUsuń
  5. Niewielkie, ale udane :) Męczę teraz tę odżywkę z Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. skończyło mi się mydło w płynie, popatrzę na to Twoje w Rossmannie, limonka brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poluje na te odżywke eveline :)
    Zapraszam do siebie http://hushaaabye.blogspot.com Na pewno znajdziesz coś dla siebie :) Dla najaktywniejszych nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W biedronce zrobiłam takie same zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego płynu Eveline

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapowiadają się fajnie. W mojej Biedronce niestety zawsze jest puusto. ::)

    OdpowiedzUsuń
  11. produkty Radoxa znam z Anglii, tam są śmiesznie tanie, ich ceny nie przekraczają 1 funciaka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też znam te produkty, ale z Polski - kilka lat temu mama kupowała płyny do kąpieli tej marki - wspaniale uprzyjemniały kąpiel zapachem i pianką :)

      Usuń
  12. jestem ciekawa tego kremu Synergen. kupiłam żel, ten zielony, też nowość, ale jestem średnio zadowolona. niby dobrze czyści twarz, ale jest okropnie niewydajny.

    widziałam też piankę z tej samej linii, co żele, ale chyba na razie nie wypróbuję, skoro żel się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kremu Synergen jeszcze nie stosowałam, ale z tego co wyczytałam na opakowaniu to łączy w sobie cechy peelingu, maseczki, kremu itd. Mam nadzieję, że się na nim nie zawiodę ;) Na piankę też mam ochotę, ale poczekam na promocję :)

      Usuń
  13. Strasznie zaciekawiłaś mnie tym kremem do mycia twarzy (Synergen). W ogóle zaciekawiłaś mnie ta cała nowa seria. Mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości zrecenzujesz te kosmetyki :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne produkty :) czekam na recenzjie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Synergen :) Ubóstwiam puder w kamieniu :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.