Translate

wtorek, 16 października 2012

TAG: Moje blogowe sekrety

Do udziału w tym TAGu zaprosiła mnie Marie :)


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?

Bloga prowadzę od końca sierpnia 2011 r. Posty publikuję co 2-3 dni. Czasami zdarzają się dłuższe przerwy wynikające przede wszystkim z braku czasu.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?

Bardzo często zaglądam w ciągu dnia na bloga. Ogólnie dużo czasu spędzam przed komputerem i w zasadzie w każdej chwili mogę sprawdzić, co nowego słychać zarówno na moim jak i na innych blogach.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?

O tym, że prowadzę bloga wie zaledwie garstka osób. 
 
4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 

Zdecydowanie posty zakupowe oraz recenzje kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom? 

Tak - umiejętności w wykonywaniu pięknych makijaży i ozdabianiu paznokci. 
 
6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu? 

Nie, nie zdarzyło mi się.
 
7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie, wydajesz więcej pieniędzy?

Odpowiedź na to pytanie będzie dość pokrętna ;) Dzięki recenzjom, swatchom moje zakupy stały się bardziej przemyślane i racjonalne. Nie kupuję wszystkiego co pokazują blogerki tylko dlatego, że też chcę to mieć. Z drugiej strony opinie blogerek nie są dla mnie wyrocznią zakupową. Lubię sama sprawdzić, czy dany kosmetyk mi odpowiada czy nie.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Podejście do zakupów kosmetycznych.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Zewsząd.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?

Tak, jakiś czas temu zastanawiałam się, czy nie zakończyć blogowej przygody, ale jak widać zostałam.

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn? 

1500 współprac i ani jednej rzetelnej recenzji, weryfikacja obrazkowa, muzyka, której nie da się wyłączyć, przeładowanie gadżetami.

Do zabawy tradycyjnie zapraszam wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na ten TAG :)

7 komentarzy:

  1. zakupy rządzą;D weryfikacja obrazkowa-aż mnie dreszcze przeszły;D

    OdpowiedzUsuń
  2. zwiezle i na temat :) dziekuje za odpowiedz!

    OdpowiedzUsuń
  3. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE ZESTAWU KOSMETYKOW GIORGIO ARMIANI'EGO!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wkurza bardziej niż weryfikacja obrazkowa :P

      Usuń
    2. Że też o tym zapomniałam... ;)

      Usuń
  4. Szczególnie w tym tagu interesuje mnie odpowiedź na ostatnie pytanie:) Tez bym miała sporo do powiedzenia:) Dzięki za obserwowanie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też nie cierpię weryfikacji :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.