Translate

środa, 17 października 2012

TAG: PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek

Ostatnio TAGów u mnie pod dostatkiem ;) Do akcji PAŹDZIERNIK miesiącem maseczek zaprosiła mnie kirei :)

Inicjatorem TAGu jest MALINA

Celem TAGu jest: 
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

 
Zasady TAGu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora TAGu MALINY (testykosmetyczne.blogspot.com),
- umieścić zasady TAGu w poście na swoim blogu,
- dopisz się do listy obserwatorów MALINY (testykosmetyczne.blogspot.com),
- napisz, kto Cię oTAGował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- oTAGuj minimum 5 osób.

Przyznaję się bez bicia, że ze stosowaniem maseczek jestem na bakier... Ale skoro zostałam oTAGowana to podejmuję wyzwanie i zamierzam do końca października zamieścić 3 recenzje [zgodnie z zasadą TAGu jedna na tydzień] testowanych maseczek. Wiem, że wiele osób bierze już udział w akcji, więc nie oTAGuję nikogo konkretnego. Kto ma ochotę dołączyć - zapraszam! :)

14 komentarzy:

  1. powodzenia, miłego testowania ;) ja mam tak, ze zawsze zapominam o peelingach i maseczkach i w rezultacie rzadko ich używam...

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam, czekam i ja też mam coś w zanadrzu z tej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj dobrze, że do mnie ten tag nie dotarł ;) nie stosuję maseczek zbyt czesto. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń


  4. u mnie do wygrania bransoletka z kryształkami Swarovskiego, zapraszam : http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, wstyd się przyznać, nie mam w domu ANI JEDNEJ maseczki obecnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie mam w domu kilka saszetek, ale biedne tylko leżą i się kurzą :| Czas zrobić z nimi coś pożytecznego ;)

      Usuń
  6. Bardzo proszę, oto link do butów: http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=3233103
    Zostały tylko czarne, dwie ostatnie sztuki, może trafię w Twój rozmiar :) Czarne prezentują się nawet lepiej niż carmelowe, zachęcam :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Też biorę udział w tej akcji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja ostatnio przesadzam z maseczkami w drugą stronę ;-) Zdarza się, że i dwie dziennie robię.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wcale nie używam maseczek, ale czas to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.