Translate

sobota, 13 października 2012

Velvet Naturalnie Pielęgnujący nawilżany papier toaletowy Rumianek & Aloe Vera

Będąc w podróży jestem czasami zmuszona do skorzystania z toalety na stacji benzynowej czy leśnym parkingu. Staram się unikać takich miejsc, bo nie oszukujmy się – często takie toalety są w stanie nie do końca higienicznym, ale gdy pęcherz daje o sobie znać nie czas na marudzenie. Zawsze staram się zabierać ze sobą nawilżany papier toaletowy lub nawilżane chusteczki. Jakiś czas temu zaopatrzyłam się w Rossmannie w nawilżany papier toaletowy Velvet zamknięty w funkcjonalnym pudełku. Zestaw [pudełko + wkład 42 szt. papieru] kosztuje 9,99 zł, natomiast sam wkład jest w cenie 7,99 zł. Istnieje także wersja dla dzieci Velvet Junior Nawilżany papier toaletowy o zapachu arbuza – 7,99 zł. Ja, wykorzystując kupon rabatowy – gwarantowaną nagrodę dla uczestników jednego z konkursu na rossnet.pl, za zestaw zapłaciłam jedynie 5 zł – skorzystałam z okazji i kupiłam 2.


Opakowanie jest wg mnie solidnie wykonane i estetyczne. Bez problemu się otwiera i łatwo wyciąga się z niego listki papieru. Dodatkowo do zestawu dołączony jest wieszak, na którym pudełko można umieścić na ścianie w łazience.
 


Jeśli chodzi o sam papier to producent zaleca stosowanie go w codziennej pielęgnacji po suchym papierze toaletowym. Pojedynczy listek ma wymiary ok. 18,5 cm x 12,5 cm. Papier jest miękki, wytrzymały i bardzo przyjemnie pachnie. Wg informacji podanej na opakowaniu posiada pH neutralne, jest testowany dermatologicznie, nie zawiera alkoholu. Papier rozpuszcza się w wodzie, nie blokując odpływu. Do samego końca listki były nawilżone, nie zauważyłam różnicy między tymi z początku paczki a tymi z końca.



Uważam, że stosowanie tego papieru w codziennej pielęgnacji to kosztowny interes. Natomiast jako niezbędnik w podróży sprawdza się świetnie. Wcześniej używałam Alouette Papier toaletowy nawilżany z ekstraktem z rumianku oraz Lilliputz Papier toaletowy nawilżający dla dzieci i niestety nie dorównują one jakością Velvetowi – trzeba jednak przyznać, że są tańsze i jest ich więcej w opakowaniu. 


Na razie pozostanę wierna Naturalnie Pielęgnującemu nawilżanemu papierowi toaletowemu Velvet.

18 komentarzy:

  1. świetna sprawa na wyjazdy, do codziennego użytku nie skusiłabym się na taki papier ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pierwszy raz widzę taki papier ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, nie widziałam czegoś takiego :D

      Usuń
  3. Pierwszy raz o nim słyszę ;) ale na podróż to świetna sprawa

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna sprawa :) nawet nie wiedziałam, że istnieje takie cudo

    OdpowiedzUsuń
  5. w zyciu nie widzialam tego produktu! intrygujacy, do codziennego uzytku raczej nie ( chociaz kto wie? moze daje komfort ktorego nie uswiadczymy po klasyczynym? ) ale w podroz masz racje, super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  6. Od lat używam go dla mojej córki, przy ....wiadomo czym ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiedziałam że można je wrzucać do muszli ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można :) Z tego co wiem to nie można wrzucać chusteczek nawilżanych ;)

      Usuń
  8. Fajny bajer :) W sumie "srajtaśma" a jednak taki ważny, szczególnie dla nas kobiet, artykuł.

    Dziękuję Ci bardzo,
    :-*

    OdpowiedzUsuń
  9. PS. Pozwolilam sobie Ciebie otagowac w Blogowych sekretach :) Odpowiedz jezeli masz ochote!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. szczerze powiedziawszy, pierwszy raz słyszę o papierze nawilżanym (o chusteczkach słyszałam nieraz, ale o papierze nie). ciekawa sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajny bajer :) Muszę wypróbować, chociaż faktycznie nie jest to tania sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten papier fajny jest do wzięcia go w podróż.

    OdpowiedzUsuń
  13. idealny na wyjazdy w lesnej toalecie :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.