Translate

środa, 7 listopada 2012

Drogeria Natura Oferta promocyjna 02.11 - 14.11.2012 (44)

Dziś wpis z serii zakupy. Wszystkie produkty pochodzą z aktualnej oferty Drogerii Natura, którą można w całości obejrzeć TU.

Nabytki:
  • Green Pharmacy sól kąpielowa olej arganowy i figi 1300 g - żałuję, że w DN dostępne są tylko 2 wersje zapachowe tych soli [olej arganowy i figi oraz rozmaryn i lawenda], bo jestem ogromnie ciekawa pozostałych zapachów - wszystkie można zobaczyć TU


  • Lactacyd Femina zestaw: emulsja do higieny intymnej 200 ml + hydro-balance z nawilżającymi proteinami ryżu i arniką emulsja do higieny intymnej 200 ml – recenzję znajdziecie TU


  • Cleanic Silk Effect płatki kosmetyczne z proteinami jedwabiu 100 szt. + 30 szt. gratis


  • On Line mydło w płynie oliwkowe 500 ml - promocja dnia


Zdjęcia soli kąpielowej Green Pharmacy oraz mydła oliwkowego On Line pochodzą z internetu, ponieważ są to zakupy, które zrobiła dla mnie moja Siostra [dziękuję :*] i odbiorę je dopiero za jakiś czas ;)

Przeglądając gazetkę miałam ochotę na jeszcze kilka rzeczy [m.in. my secret nowe potrójne cienie do powiek, Sensique dwufazowy (solny lub cukrowy) peeling do dłoni na bazie olejków roślinnych, Green Pharmacy masła do ciała], ale ostatecznie poszłam po rozum do głowy i zakupy zakończyłam na 4 pokazanych produktach. A przy kasie zgarnęłam Natura Magazyn Drogerii Aster i Natura.

  
Uciekam do swoich zajęć, a Wam życzę miłego popołudnia :)

15 komentarzy:

  1. O niee, Lactacyd się u mnie nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Lactacyd stosuję [z przerwami] od lat i nigdy mnie nie zawiódł :)

      Usuń
  2. Muszę kiedyś wypróbowac soli kąpielowych.Przyznam,że nigdy nie stosowałam.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widze ze zakupy sie udały sama bym z chęcią tą sól przetestowala ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. sól kąpielowa mnie zaciekawiła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja Lactacyd oddałam siostrze, bo dla mnie był okropny, a ona od dawna go używa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem soli, choć podoba mi się ta z BeBeauty

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałam coś z tej gazetki i zapomniałam- standard u mnie ;) Chyba coś z kolorówki...

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie się prezentuje ta sól:) na razie kilka dni temu dostałam sól prosto z kopalni w Bohni, więc z samego źródła:D

    OdpowiedzUsuń
  9. lece jutro wlasnie do natury, może i ja się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry pomysł z tym św. Mikołajem:-)
    Ja jutro wybieram się do Natury i Rossmanna na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś przeze mnie otagowana więcej szczegółów tutaj: http://sometimesintheshop.blogspot.com/2012/11/dziekuje-za-moje-pierwsze-otagowanie-i.html#comment-form
    Zapraszam do zabawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ta sol do kapieli wyglada bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja nic nie kupię, nie stać mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.