Translate

sobota, 17 listopada 2012

Fusswohl Fuss Bad erfrischt müde Füβe mit Totem Meer Salz sól do kąpieli stóp

W chłodne dni lubię moim zziębniętym stopom przygotować ciepłą kąpiel z dodatkiem soli. Od jakiegoś czasu używam Fusswohl Fuss Bad erfrischt müde Füβe mit Totem Meer Salz soli do kąpieli stóp, którą kupiłam w Rossmannie.


Opakowanie ma pojemność 450 g.  Cena to ok. 6-7 zł.

Informacje z opakowania:

SÓL DO KĄPIELI STÓP
odświeża zmęczone stopy, zawiera sól z Morza Martwego
Skuteczność i pielęgnacja: SÓL DO KĄPIELI STÓP  FUSSWOHL odświeża, wzmacnia i dezodoruje zmęczone stopy. Kompleks substancji czynnych z Morza Martwego, kojącego rumianku i uszczelniającego naczynia kasztanowca wzmacnia i odpręża. Zmiękcza odciski i zrogowaciały naskórek, a przy regularnym stosowaniu zapobiega powstawaniu nieprzyjemnego zapachu stóp. 1 łyżkę stołową rozpuścić w ok. 3-5 l ciepłej wody. Stopy moczyć 10-20 minut. Nie stosować u niemowląt i dzieci! Unikać kontaktu z oczami i błoną śluzową!

Skład: Sodium Chloride, Sodium Carbonate, Sodium Bicarbonate, Maris Sal, Parfum, Aesculus Hippocastanum Extract, Chamomilla Recutita Extract, Maltodextrin, Silica, Limonene, Citral.


Sól bardzo intensywnie i przyjemnie [wg mnie] pachnie. Jest drobna, ale nie do końca rozpuszcza się w wodzie - czuć pod stopami grudki. Dobrze zmiękcza naskórek. Odświeża i koi zmęczone stopy. Produkt jest bardzo wydajny. Nie jest to idealna sól do kąpieli stóp, ale z drugiej strony - najgorsza też nie. Myślę, że warto ją wypróbować :)

Jak co miesiąc uprzejmie donoszę, że w drogeriach Rossmann dostępny jest kolejny numer Skarbu. Tym razem magazyn skierowany jest do męskiej części klientów.


Miłego wieczoru :)

14 komentarzy:

  1. Ja pokochałam puder/talk do stóp Fusswohl - to teraz mój faworyt ze wszystkich kosmetyków tej marki !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do pedikiuru uzywam zwykłej soli kuchennej :) Moczę w niej nogi, potem robie peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. o nie mialam tego kosmetyku jeszcze:) -fajna recenzja -pa

    OdpowiedzUsuń
  4. oj nie próbowałam takich cudowości jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakaś taka drobna ta sól, ja lubię z BeBeuty

    OdpowiedzUsuń
  6. niedawno miałam sól do stóp z Lidla, ale już ją chyba wycofali, bo nie mogę coś na nią trafić :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuuu, Clive Owen na okładce!
    Luuubię :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam tej soli, ale jest tania, więc może spróbuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie zwróciłam na nią uwagi. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.