Translate

czwartek, 29 listopada 2012

GRAZIA Polska + KOLOROWY TYDZIEŃ W ROSSMANN -40% - moje zakupy

Dziś w kioskach pojawił się pierwszy numer polskiej edycji magazynu GRAZIA. Cena egzemplarza to 2 zł. Nie miałam jeszcze okazji przejrzeć zawartości, ale mam nadzieję, że się nią nie rozczaruję.


Wczoraj zakończył się KOLOROWY TYDZIEŃ W ROSSMANN - akcja promocyjna -40% na wszystkie produkty do makijażu. Mój wpis dotyczący tej promocji bił przez miniony tydzień rekordy wyświetleń. Początkowo planowałam zakup tylko 3 rzeczy, ale po dwóch wizytach w Rossmannie skończyło się na 5.

Pierwsza tura zakupów - CENY PODANE SĄ NA ZDJĘCIACH:
  • Rimmel Match Perfection Cream Gel Foundation kremowy podkład w żelu 103 True Ivory - wybrałam wersję z dużą czcionką nazwy odcienia na naklejce - podobno jest lepsza niż ta z małą. Dawno nie używałam podkładów Rimmel - ciekawa jestem, jak ten się sprawdzi.
  • Maybelline Master Smoky shadow-pencil cień w kredce Smoky Black - jeszcze przed debiutem na moich oczach, ale tester zapowiadał fajny produkt.
  • Wibo Eliksir nawilżająca pomadka do ust 07 - po odcieniu 05, który pokazywałam TU - to, że skuszę się na kolejną pomadkę z serii Eliksir było kwestią czasu. W obecnej promocji [od 29 listopada do 13 grudnia] Wibo Eliksir kosztują 5,99 zł - cena trochę wyższa niż -40% rabatem, ale nadal atrakcyjna.


Druga tura:
  • Rimmel Lasting Finish Matte by Kate matowa pomadka 101 i 102 - nie mogłam się zdecydować, który odcień podoba mi się bardziej... TŻ stwierdził, że skoro są w promocji to mogę kupić oba i tak też zrobiłam :)


W trakcie tych zakupów zrealizowałam kupony promocyjne na żele pod prysznic Original Source. Oczywiście wybrałam Original Source Seasonal Edition Plum & Maple Syrup Shower, których brakowało do kompletu do Orange & Liquorice. Teraz mam już obie limitowane sezonowe wersje, które obłędnie pachną.

 
I tak oto wyglądają moje nabytki ze świetnej moim zdaniem promocji, którą zorganizował Rossmann. Mam nadzieję, że to nie pierwsza i ostatnia tego typu akcja. Proponuję, by następnym razem 40% rabat dotyczył kosmetyków pielęgnacyjnych lub perfum, albo tego i tego ;)

42 komentarze:

  1. Jeju wszyscy kupili tą pomadkę z Wibo, a u mnie jej nie było :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od dziś jest nowa promocja w Rossmannach i te pomadki kosztują teraz 5,99 zł, więc sprawdź u siebie - może dołożyli towar :)

      Usuń
  2. te pomadki z Wibo są po prostu wszędzie :D żele OS z zimowej edycji pachną pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja skusiłam się aż na trzy pomadki Wibo. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. tez jestem za opcja minus 40% na perfumy - bylabym tam pierwsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka ta Grazia. Myślałam, że będzie o wiele droższa, ale może będzie podobna do gazet typu Party itp.
    Ja chciałam się skusić na pomadkę z Wibo, ale widziałam na gazetce, że znowu są na przecenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, od dziś do 13 grudnia kosztują w promocji 5,99 zł :)

      Usuń
  6. wspaniały TŻ, który tak doradza :)
    no zakupy widać, że udane :))

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy, każda kupiła, albo wibo growing, albo wibo eliksir:)
    fajnie by było, jakby zrobili promocję na pielęgnację, to by było:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Też kupiłam Grazia - ot tak kolejna gazetka na odmóżdżenie w chwilach relaxu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie poszalałam na promocji ale zapewne niebawem sobie to troszkę odbije :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy prezentują się świetnie ;) Jestem ciekawa tylko jak pomadki z Rimmel'a prezentują się na ustach. Czekam na ich recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  11. super tez kupiłam grazie super jest mam nadzieje że ceny gazety nie podniosą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno podniosą, bo te 2 zł to tak na zachętę ;) Jednak cena nie przekroczy 4,99 zł.

      Usuń
  12. Pierwszy raz widzę tę gazetę;p

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne zakupy:) i pierwszy raz widzę taką gazetę

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję bardzo :)
    mnie angina dopadła :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też mam pomadkę z Wibo :) Widziałam, że nadal jest na nią promocja w Rossmannie i muszę pójść jeszcze po dwa kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie nie było śliwkowych OSów, ale będę szukać bo zdaje się że wchodzi na nie promo w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  17. swietne zakupy:)))))))) ja na wibo pomadki tez bym sie skusila:))))))))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja muszę się chyba w tą śliweczkę zaopatrzyć :>

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja się nie skusiłam na nic z tej promocji. Też mam Grazię - ja się rozczarowałam jej zawartością. Wszystko co tam piszą było już wcześniej na necie - te same plotki, nic ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nie miałam za bardzo czasu - przejrzałam tylko kilka pierwszych stron Grazii i przyznaję Ci rację - nic ciekawego póki co w niej nie znalazłam :(

      Usuń
  20. Marzy mi się ta pomadka Kate Moss :) Być może Mikołaj mi przyniesie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. O nieee przypomniałaś mi że zapomniałam kupić szminkę Kate nr 102:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnie jakoś te pomadki nie pociągają

    OdpowiedzUsuń
  23. fajna promocja ale dużo firm testuje na zwierzętach i nie mogłam za dużo kupić.

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę koniecznie obwąchać te żele :)

    OdpowiedzUsuń
  25. NO TO KOCHANA ZASZALAŁAS NA TEJ PROMOCJI I SLUSZNIE BO TO BYLA SWIETNA OKAZJA,NOWY MAGAZYN GRAZIA BARDZO MI SIE SPODOBAL

    OdpowiedzUsuń
  26. W CROPPIE ZWROC UWAGE NA KOMIN Z JEDNEJ STRONY FUTERKO Z DRUGIEJ NORWESKI WZOR - JEST CUDOWNY, KOSZTUJE 69ZŁ - 40% Z KODEM,CZYLI OKOLO 40ZŁ, JA JUTRO PO NIEGO JADE,PODOBNY POKAZYWALA SZUSZ1313 W SWOIM FILMIKU

    OdpowiedzUsuń
  27. Również zakupiłam Kate Moss 101 i 102. A Wibo Eliksir dalej mnie kusi :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Też poluję na te żele pod prysznic z limitowanej edycji jednak w UK jeszcze ich nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. O tak... pomadki Rimmel mnie kuszą... ale muszę być silna, bo nie nadążam zużywać swoich dotychczasowych :P

    OdpowiedzUsuń
  30. tez mam ochote na ta kredke z maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie interesują te pomadki :) Jakie są to kolory ?

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.