Translate

niedziela, 18 listopada 2012

Keep calm and go shopping



No to poszłam ;) Zakupy niewielkie i pochodzące z ofert promocyjnych.

Super-Pharm - gazetka do obejrzenia TU:
  • Nivea Lip Butter Vanilla & Macadamia balsam do ust 16,7 g/19 ml - 7,99 zł [cena regularna 10,99 zł]
  • Joanna Z Apteczki Babuni Kąpiel solankowa jodowo-bromowa o zapachu bzu 700 ml - cena z kartą LifeStyle 5,49 zł [cena regularna 8,49 zł]
- oba produkty czekają na pierwsze testy 


Real - gazetka do obejrzenia TU:
  • Radox Clean & Moisturise Handwash with chamomile and jojoba oil mydło w płynie z rumiankiem i olejkami jojoba 300 ml - 5,49 zł. Kończę właśnie pierwsze opakowanie Radox Clean & Refresh Handwash with lime & coriander mydło w płynie z limonką i kolendrą, które pokazywałam TU - jestem z niego bardzo zadowolona i dlatego postanowiłam kupić opakowanie, ale w innej wersji zapachowej. W Realu widziałam również zimowe/świąteczne mydła w płynie Palmolive 250 ml - 9,99 zł - na półce stały opakowania z 4 różnymi naklejkami, ale mam wrażenie, że zawartość we wszystkich pachniała tak samo - wg mnie mało interesująco...

   
  • Original Source Seasonal Edition Orange & Liquorice Shower żel pod prysznic 250 ml - 6,99 zł. Żele OS uważam za bardzo niewydajne, ale nie mogłam oprzeć się temu zapachowi ;) Niestety drugiego limitowanego zapachu Plum & Maple Syrup nie było, ale mam nadzieję, że do końca promocji braki zostaną uzupełnione i uda mi się go kupić


Prawda, że skromne te moje zakupy? ;)

25 komentarzy:

  1. Ale mi się podoba to opakowanie Original Source! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy, muszę upolować te nowe żele OS, masz rację, mało wydajne, ale te zapachy;D Pierwsze dwa produkty bardzo mnie interesują, więc czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i co, że skromne, każde zakupy cieszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem bardzo ciekawa tych kąpieli solankowych, to do włosów, prawda?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kąpiel solankowa? pierwsze słysze o takim produkcie i wyczekuję recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To masełko do ust wygląda kusząco, ale ja go w SP nie widziałam ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie masełka razem z innymi produktami do ust marki Nivea są wyłożone na standzie w pobliżu kas :)

      Usuń
  7. Udane zakupy :) Chętnie wypróbowałabym ten płyn do kąpieli Joanny, miałam bzowy peeling z tej serii i kocham ten zapach...Niestety, nie mam wanny ;) A zapach żelu OS musi być świetny, nie miałam okazji wąchać, ale brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale to masełko mnie kusi :D Jak się sprawuje? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie limitowanych OSów jeszcze nie ma ;( Szkoda, bo bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. aaa przeglądając różne blogi wszedzie kosmetki ile wy ich macie;p;p ja mam malutko żadko kupuję;p ale taki żel miałam tylko cytrynowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tego mam, ale jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne to wszystkie zużywam :) Gorzej z kolorówką ;)

      Usuń
  11. Widzę,że akcent świąt jest nawet na żelach pod prysznic :-D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ostatnimi czasy muszę zaprzestać przeglądania gazetek promocyjnych- mój portfel bardzo tego nie lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę mój ukochany OS <3 Dobry wybór!
    Kąpiel z bzem też wpada w moje gusta :D
    Ogólnie powiem, że zakupy udane!
    Zapraszam do siebie, zaczął się własnie konkurs z okazji 2 tys wyświetleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja na razie nie mam czasu na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  15. skromne, skromne, a ta seria żeli OS kusi ;-)) ale nie, będę dzielna i się nie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tego lip butter z nivei

    OdpowiedzUsuń
  17. strasznie mnie to masło do ust z nivea skusiło:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem ciekawa tego balsamu do ust i oczywiście orginal source ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zakupy :) muszę kupić te masło z Nivea ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten żel OS i go ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.