Translate

środa, 21 listopada 2012

KOLOROWY TYDZIEŃ W ROSSMANN -40%

Akcja promocyjna -40% [OD CENY REGULARNEJ] NA WSZYSTKIE PRODUKTY DO MAKIJAŻU trwa od 22 do 28 listopada.


Kosmetyki kolorowe dostępne w Rossmannie można przejrzeć TU - oczywiście na stronie nie jest pokazana cała kolorówka, w sklepach wybór jest znacznie większy ;)

Wybieracie się na zakupy? Co jest na Waszych listach? U mnie na razie tylko 3 produkty, ale być może w trakcie TOUR DE ROSSMANN ilość nabytków ulegnie zmianie ;)

36 komentarzy:

  1. omatkobosko, już widzę te tabuny bab pędzących o 10 do szaf z kolorówką;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będzie tak źle i popołudniu uda mi się kupić to co chcę :)

      Usuń
  2. o dobrze wiedizeć:D na pewno skorzystam z okazji;>

    OdpowiedzUsuń
  3. jutro się wybieram do Rossmana:) akurat potrzebuję jakiegoś tuszu do rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeeej... mam nadzieję że jak już się w sobie zbiorę i wybiorę się do rossmana to nie będą za bardzo przebrane kosmetyki :) super promocja

    OdpowiedzUsuń
  5. Na pewno skorzystam z promocji :) Kupię korektor oraz lakier do paznokci z Miss Sporty. Powoli kończą mi się dwa tusze, więc spokojnie jeden nowy się przyda. Natomiast chłopak kupi mi (jako dodatek do prezentu świątecznego) pomadkę-eliksir z Wibo :D

    OdpowiedzUsuń
  6. dobrze, że przez następne kilka dni mam masę zajęć i roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba dobrze zrobiłam, że zainwestowałam ostatnie pieniądze w sprzęt do ćwiczeń ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna promocja :) warto się wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba zbankrutuje:D postaram trzymać się dzielnie, ale na pewno jutro wpadne do Rossmanna!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zacieram już łapki ;) Dzisiaj Pan ochroniarz przegonił mnie z kolorówki, mówiąc żebym wróciła jutro na promocję ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Woooow, dobrze wiedzieć - dzięki za info !

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro z rana się wybieram, ale boję się tych tłumów i walki o ostatni błyszczyk i cień do powiek... O tuszu do rzęs nie wspomnę...;))

    OdpowiedzUsuń
  13. O nie, dlaczego ja się o tym dowiedziałam? A miałam nic nie kupować!

    OdpowiedzUsuń
  14. (powtórzę się - bo juz pisałam to gdzieś indziej ...ale ... )
    NIE NIE NIE !
    WHY WHY WHY !
    NO NIE , DLACZEGO JA DOWIEDZIAŁAM SIĘ DOPIERO TERAZ ... dziś po południu kupiłam eyeliner z MaxFactora za 33zł , a mogłam go mieć tak tanioooooooooooooo !
    Ale to nic ! w sumie kupię drugi w innym kolorze już za niższą cenę ! HA !
    Jest moc ;-P

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo takkk byłam juz w rosmanie;) i skorzystałam z promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kupiłam wymarzony False Lash Effect i w końcu mam okazję do wypróbowania korektora z odświeżonej serii Manhattanu Clearface (myślę jeszcze nad eliksirem z Wibo, zgadnij przez kogo? ;D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. FLE - mój ukochany tusz - ten w wersji klasycznej :) Mam też złoty, ale jeszcze go nie używałam ;) A Ty który wybrałaś?

      Przez kogo myślisz o Eliksirze Wibo? No chyba nie przeze mnie ;)

      Usuń
  17. Pochwal się co Ty kupiłaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. czemu mnie taki akcjie omijaja :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, ale za to masz dostęp do innych fajnych drogerii :)

      Usuń
  19. Dziękuję:*
    Ja mam zamiar skorzystać z promocji i kupić jakiś tusz:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam twarde postanowienie nic nie kupować :D Rossmanna omijam szerokim łukiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna promocja! Warto skorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cześć :) Jakiś czas temu wspominałam u siebie na blogu o akcji Szlachetna Paczka.. Teraz juz mamy wybraną rodzine, któej dokładnie możemy pomóc! Wszystkie szczegóły i informacje oraz lista najpotrzebniejszych rzeczy znajduję się u mnie w najnowszej notce ;) http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html
    Zapraszam do przyłączenia się, a także o podzielenie się akcją u siebie na blogu, aby jak najwięcej osób mogło się o niej dowiedzieć i pomóć! ;))
    Bardzo przepraszam za spam.. ale po prostu bardzo mi zależy na tym aby rodzina otrzymała pomoc ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. musze sobie chyba zrobić zapasy kosmetyków jak jest taka okazja :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zrobiłam aż 2 podejścia do Rossmanna i kupiłam dużo więcej niż planowałam. Pojechałam tylko po podkład Bourjois Healthy Mix a dodatkowo skusiłam się na cień Maybelline Color Tattoo w kolorze cudownego brązu, słynną czekoladkę Bourjois (którą polecam wszystkim) i poczwórne cienie Maybeline w kolorze Bronze Drama. Gdyby nie puste już konto to wykupiłabym połowę Rossmanna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe zakupy :) Ja, tak ja pisałam, miałam w planach zakup 3 rzeczy, ale po drugiej wizycie w Rossmannie ta liczna zwiększyła się do 5 i mam ochotę na jeszcze... ;)

      Usuń
    2. Gdyby nie moje milionowe zapasy kosmetyków pewnie kupiłabym jeszcze kilka rzeczy, a tak to liczę, że w przyszłości Rossmann będzie robił więcej takich ciekawych akcji;)

      Usuń
  25. Tyle bym chciała kupić, a nie mam tu tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna promocja :) Zapraszam na moje pierwsze rozdanie http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/konkurs-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.