Translate

wtorek, 20 listopada 2012

L'Oreal Paris Dermo-Expertise Kod Młodości Blask rozświetlacz w kremie 25+

Tytułowy rozświetlacz w kremie kupiłam w kwietniu, ale zaczęłam go używać dopiero ok. miesiąc temu. Jakie są moje wrażenia odnośnie tego produktu? O tym za chwilę.


Na początek informacje od producenta:
 

Skład:


Krem zamknięty jest w szklanym opakowaniu [o pojemności 30 ml] z pompką, którą można zablokować przed niekontrolowanym naciśnięciem. Przyznam, że do pełni szczęścia brakuje mi jeszcze zatyczki, ale skoro nie ma - to trudno - muszę obejść się bez niej ;) 

Konsystencja rozświetlacza jest lekka i dość rzadka o perłowo-opalizującym kolorze. Pachnie delikatnie i przyjemnie. Można go stosować samodzielnie lub przed nałożeniem kremu. Ja używam go solo rano i wieczorem lub jako bazę pod podkład - 2 porcje wystarczają do pokrycia twarzy. Bezproblemowo się aplikuje, bardzo szybko się wchłania. Skóra jest nawilżona, przyjemna w dotyku, gładka.


Po miesiącu mogę śmiało stwierdzić, że skóra rzeczywiście ma bardziej wyrównany koloryt, ale tak jak już pisałam przy okazji recenzji podkładu Max Factor - posiadam niewielkie przebarwienia. Poza tym krem nie zapycha, nie podrażnia, nie powoduje nadmiernego wydzielania się sebum. Skóra twarzy wygląda zdrowo i promiennie. Jestem bardzo zadowolona z L'Oreal Paris Dermo-Expertise Kod Młodości Blask rozświetlacz w kremie 25+. Jeśli trafię na przyjemną dla portfela cenę promocyjną to skuszę się na kolejne opakowanie tego produktu lub na rozświetlający krem nawilżający na dzień z tej samej serii :)

18 komentarzy:

  1. nie miałam nigdy takiego rozświetlacza w kremie, kto wie, może się zaopatrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, a ja calkowicie sie z nim nie polubilam...

    OdpowiedzUsuń
  3. miałam kilka próbek tego kremiku i bardzo przypadł mi do gustu , a czytając ,że faktycznie wyrównuje koloryt jestem jeszcze bardziej przychylnie nastawiona do tego produktu , jeszcze tylko CENA mogłaby być niższa i byłoby super - no ale coż pozotaje polowac na okazję !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie - cena do najniższych nie należy, ale od czego są promocje ;)

      Usuń
  4. ja to jestem jak sroka - na wszystko co rozwietla bym się rzuciła:D

    OdpowiedzUsuń
  5. dla mnie już ciut wyższa grupa wiekowa, pewnie 35+ też jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zastanawiałam się kiedyś jak ten produkt działa i chyba się na niego skuszę ;) A ile on kosztuje??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SP zapłaciłam za niego w promocji 42,99 zł, ale to było w kwietniu - nie wiem, jak teraz wyglądają promocje tego kremu ;)

      Usuń
  7. Nie stosowalam nigdy tego typu produktow ale mnie zaintrygowalas.:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale super:D nie stosowałam jeszcze:D

    OdpowiedzUsuń
  9. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. sama tez bym sie skusila na to cudo:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. brzmi ciekawie ;) moze kiedys sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znałam tego kosmetyku, wydaje się dość fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie mój przedział wiekowy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.