Translate

sobota, 10 listopada 2012

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Beige 55 foundation

Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Beige 55 foundation kupiłam pod koniec października w Drogerii Hebe – pisałam o tym TU. W promocji i z kuponem rabatowym zapłaciłam za niego 30,30 zł/30 ml. Podkład zamknięty jest w szklanym opakowaniu z pompką, którą można zablokować i na którą nakłada się jeszcze plastikową zatyczkę.


Kosmetyk posiada innowacyjną formułę 3 w 1, czyli baza, korektor i podkład w jednej buteleczce. Jakie są moje spostrzeżenia po kilkunastu użyciach Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1?


Zacznę od plusów:
  • bardzo dobrze kryje [ale muszę zaznaczyć, że nie mam dużych problemów ze skórą – jedynie drobne przebarwienia i niewielkie sińce pod oczami] – nakładam 1 cienką warstwę 
  • nie tworzy maski
  • daje długotrwale utrzymujące się matowe wykończenie
  • wydajny – wystarczy porcja z jednego wyciśnięcia pompki, aby pokryć całą twarz – podkład nakładam pędzlem Hakuro H51
  • wyrównuje koloryt
  • nie ciemnieje na twarzy
  • nie zapycha
  • posiada filtr SPF20


Minusy: 
  • delikatnie podkreśla suche skórki

 

Jest to mój pierwszy podkład marki Max Factor i jestem z niego bardzo zadowolona - wg mnie to bardzo udany produkt.

23 komentarze:

  1. Uwielbiam podkłady z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam próbę, zdaję sobie sprawę, że 3 ml to za mało żeby coś stwierdzić ale pokochałam go aczkolwiek 60 zł to jak dla mnie za dużo, więc oszczędzam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. interesowałam się nim, ale trochę jestem zniechęcona tym, że nigdzie ma składu a ani na opakowaniu, ani na stronie producenta :/ Akurat w podkładach jest to dla mnie ważne gdyż mam podatną twarz na zapychanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. aj kusi mnie, kusi! Niedobry!
    Miałam już jeden podkład MF i bardzo go uwielbiałam, więc ma ochotę i na ten.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę wypróbować...wykończę moje 2 i lecę do drogerii po Max Factora :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciągle o nim myślę...chcę go kupić,a z drugiej strony nie wiem czy będzie ok u mnie na buzi;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W SP są próbki z tym podkładem - odcień Golden 75 :)

      Usuń
  7. uwielbiam podkłady MF, z tym też pewnie bym się polubiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. hmmmm...gdybym miała okazję tak jak Ty za 30 zł go kupić , wtedy bym kupiła na próbę , jednak jeśli mam dać za niego 50 zł i ewentualnie pózniej cierpieć z powodu podkreślonych suchych partii skóry to jednak wole nie ryzykować i pozostać przy swoim pewniaczku Revlonku ;-)
    A wiesz (wiecie) ,że założyciel Max Factor to polak - Maksymilian Faktorowicz ;-P - ot taka ciekawostka -hihi

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie używałam jeszcze nigdy żadnego podkładu z Max Factora :)
    Prezentuje się jednak całkiem ciekawie,

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam go na łapce i wydaję mi się fajny, bo ładnie się wtopił i był aksamitny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny produkt, choć 30 zł bym chyba nie dała;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie miałam nigdy podkładu z Max Factor, szkoda jednak że podkreśla suche skórki, bo ja zimą mam z tym okropny problem ;) ale na wiosnę i lato mógłby się u mnie sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo przydatna dla mnie recenzja gdyz mysle nad jego zakupem, mam nadzieje jednak ze nie za nadto podkresla te suche skorki..

    OdpowiedzUsuń
  14. I ZNOW MNIE KOCHANA NAMOWILAS,OSTATNIO MAM MALO CZASU BY DODAWAC KOMENTARZE ,ALE ZAGLADAM DO CIEBIE BARDZO CZESTO,POZDRAWIAM SERDECZNIE

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam na niego wielką ochotę, ale postanowiłam, że najpierw wykończę SuperStay z Maybellina. Szkoda, że nie wpadła mi w łapki żadna próbka z MF bo chętnie najpierw bym go przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, no to moja lista zakupowa znowu się wydłuży. Mam nadzieję, że uda mi się ten podkład złapać w nowej rossmannowej 40% przecenie :))

    OdpowiedzUsuń
  17. teraz jest mnostwo jego reklam w TV i napewno go kupie :D ciekawy produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam go wczoraj. Na co dzień od lat używam minerałów ale teraz zima mam mocno przesuszona skórę więc musiałam sięgnąć po fluid. Pierwsze wrażenia pozytywne, zobaczymy jak będzie wyglądał jak wrócę dziś z pracy. Mam nadzieje , ze wytrzyma. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czy ten podkład ma żółte pigmenty w sobie czy lepszy byłby sand 60?bo nie porównywałam w drogerii obu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie widzę w nim żółtych pigmentów - gdyby takie miał to nie zdecydowałabym się na zakup tego podkładu ;) Nie mam porównania do sand 60 ;)

      Usuń
  20. Jak podkreśla suche skórki to nie dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.