Translate

poniedziałek, 26 listopada 2012

Nie samymi kosmetykami żyje człowiek...

Witam po kilkudniowej przerwie :) Czy dziś u Was jest też tak słonecznie i ciepło jak na listopad [+10 stopni]? Od razu mam więcej energii i dobry humor :) Korzystając z lepszego światła zewnętrznego od rana zabrałam się za robienie zdjęć do kolejnych blogowych wpisów. Dziś krótko o tym, kto ostatnio zawładnął moimi słuchawkami ;) A jest to Pokahontaz i ich najnowszy album Rekontakt.


Fanką Paktofoniki, a potem Pokahontaz jestem od ponad 10 lat. Obok Kalibra 44 jest to wg mnie najważniejsza i najlepsza grupa hip hopowa w Polsce. 

Od wydania poprzedniej płyty Pokahontaz zatytułowanej Receptura minęło już 7 lat i gdy tylko dowiedziałam się, że na sklepowych półkach pojawi się nowy album, czekałam na niego z ogromną niecierpliwością. Rekontakt kupiłam kilka dni po premierze, ale już wcześniej miałam możliwość odsłuchania utworów na kanale MaxFloRec. Za produkcję odpowiedzialny jest w większości DiNO, a na płycie pojawiają się goście: Pezet, Łona, Emilyrose, Lilu oraz Grizzlee z East West Rockers. Powstały już 2 teledyski promujące Rekontakt - do utworów: Róża wiatrów i Niemiłość. Album spełnił moje oczekiwania. Duet Rahim-Fokus nadal świetnie się uzupełnia. Podobają mi się teksty oraz dubstepowe brzmienie kawałków. Pełnej recenzji jednak ode mnie nie oczekujcie - nie jestem krytykiem muzycznym ;)

Przy okazji zakupu płyty na empik.com do koszyka wpadły również 2 książki dla mojej Siostry:
  • The Mysterious Island Jules Verne 
  • The Old Curiosity Shop Charles Dickens
- jeśli lubicie literaturę pisaną w języku angielskim to polecam przejrzenie oferty ww. sklepu. Książki są ładnie wydane i mają przystępną cenę.


Na czwartek zaplanowałam notatkę dot. moich zakupów z KOLOROWEGO TYGODNIA W ROSSMANNIE -40%. Jeśli jesteście ciekawi na co się skusiłam już dziś serdecznie zapraszam na czwartkowy wpis :)

12 komentarzy:

  1. Ja chętnie zobaczę na co się skusiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie równiez piękna pogoda, słońce śweciło cały dzień :) muszę koniecznie zobaczyć ofertę anglojęzyczną empiku, bo stos książek nieprzeczytanych się zmniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja przyznam, że Paktofoniki nigdy nie słuchałam, choć hip hop nie był mi obcy. Dopiero mój chłopak oświecił mnie, że mają takie fajne kawałki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście że jestem ciekawa co kupiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie moje klimaty muzyczne, chociaż jedną piosenkę Pokahotaz bardzo lubię :]


    ciekawam co tam kupiłaś:D
    na czwartek również zaplanowałam taką notkę-teraz nie ma sensu bo podejrzewam że jeszcze do środy tam zaglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś dużo słuchałam Pokahontaz
    zapraszam na rozdanie Mikołajkowe u mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. W końcu znalazłam kogoś kto słucha takiej muzyki jak ja!!! Świetna płyta Rekontakt ;-) Jeszcze jej nie mam, ale to się zmieni.

    Obserwuję! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znowu -40 na kolorówkę. Ja zbankrutuję :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.