Translate

niedziela, 11 listopada 2012

Niekosmetyczne zakupy z Reala

Bardzo często robię zakupy w hipermarkecie Real. Muszę przyznać, że ostatnie gazetki obfitują w okazje, z których naprawdę warto skorzystać - i nie mam tu na myśli tylko artykułów spożywczych. Z jednej z poprzednich ofert kupiłam m.in
  • Velvet Junior Nawilżany papier toaletowy o zapachu arbuza 6,99 zł + drugie opakowanie za 1 gr. Recenzja nawilżanego papieru toaletowego Velvet Naturalnie Pielęgnujący Rumianek & Aloe Vera - TU  


Natomiast z obecnej skusiłam się na:
  • świecę Air Wick Multicolour Złociste Ogrody Jesieni Golden Winter Woods [ach te polskie tłumaczenia! ;)] z limitowanej Black Edition 16,99 zł + druga świeca Air Wick Ribbons Purpurowa Figa z Soczystą Jeżyną Purple Blackberry Fig 50% taniej, czyli 8,49 zł. O świecach Air Wick pisałam TU.


  • Schweppes napoje gazowane o smakach, które do tej pory widziałam jedynie w Internecie a nie na sklepowych półkach - Bitter Lemon i Ginger Ale. 3,99 zł/l + drugi 50% taniej, czyli 1,99 zł

 
We wtorek zapraszam na wpis o zakupach z Super Pharm, a potem ogłaszam wielką zakupową wstrzemięźliwość ;)

19 komentarzy:

  1. Ciekawe zakupy :)
    Obserwuje z miłą chęcią :) miło by było zaprzyjaźnić się bloggersko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reala, niestety, nie mam w pobliżu.
    Musiałabym przejechać całe miasto, żeby się tam dostać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście kuszące promocje, ale ja Reala też niestety nie mam w swoim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czarna świeczka jest bardzo interesująca. Ja mam tą standardową białą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na wpis kosmetyczny ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. te świeczki wyglądają cudnie :) muszę ich poszukać gdzieś w moim mieście, widziałam je kiedyś w jednym markecie, ale były droższe :[

    OdpowiedzUsuń
  7. Otagowalam cie na moim blogu zapraaszam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że do reala mam tak daleko :( czekam na zakupy z SP!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś wyróżniona w Liebster Blog :)
    zapraszam do mnie po pytania http://redlipsmny.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-libster-blog.html :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. świeczki super, uwielbiam sobie tak umilać wieczory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świczki musze sobie jakies zakupic:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę uzupelnić zapas świeczek bo mi się pokończyły :/

    OdpowiedzUsuń
  13. kurczę taka świeczuszka -50%?:D z chęcią bym zakupiła, mam nadzieję, że jak zajrzę do reala to jeszcze będą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Papier toaletowy o zapachu arbuza <3 moje marzenie :P Może uda mi sie go jeszcze znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  15. rte swiece wygladaja swietne i napewno pachna oblednie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Świece wyglądają obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.