Translate

wtorek, 13 listopada 2012

Super-Pharm Promocja 02.11.2012 - 14.11.2012

Zgodnie z tym co pisałam w niedzielę [TU], dziś zapraszam na skromy post zakupowy z Super-Pharm. Wszystko pochodzi z obowiązującej oferty promocyjnej, którą można obejrzeć TU.
  • Bourjois Volume Clubbing Mascara Black Jack pogrubiający tusz do rzęs 9 ml - nowość na rynku, którą kupiłam z -40% obniżką, czyli za 28,79 zł. Czeka w zapasach na swoją kolej ;)


  • Nivea Aqua Effect Matujący krem nawilżający na dzień cera mieszana i tłusta 50 ml - kosztował 9,99 zł, oprócz wersji klasycznej i soft nie używałam innych kremów Nivea, więc postanowiłam dać szansę temu - zobaczymy, jak się spisze ;) 


  • SkrzypStrong Piękna Skóra, Włosy i Paznokcie suplement diety 30 tabletek - cena to 5,99 zł. Kupiłam, bo znów zaczęły wypadać mi włosy :(  


  • Lambi Soft & Caring Balsam with aloe vera, Lambi Soft & Caring Cool Mint Balsam chusteczki higieniczne - z kartą LifeStyle kosztowały 2,99 zł/opakowanie. Wiem, że chusteczki to nie zakup godny chwalenia się, ale... ja lubię wszelkiego rodzaju przyjemnie pachnące, estetycznie wyglądające rzeczy codziennego użytku, a te chusteczki do takich zaliczam. 
 

Moje zakupy przekroczyły 30 zł, więc z przyjemnością skorzystałam z okazji i kupiłam mojej Mamie L'Oreal Paris Dermo-Expertise Revitalift krem na dzień przeciwzmarszczkowy + ujędrniający 50 ml w cenie 19,99 zł [regularna to 46,99 zł].
 

Z szafy Max Factor zgarnęłam 2 ulotki z próbką Max Factor Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Golden 75 foundation 2 ml - recenzję tego podkładu w odcieniu Beige 55 znajdziecie TU ;)

 

Co jeszcze chciałam kupić z obecnej oferty SP? Maybelline Master Smoky kredki do oczu w super cenie 6,99 zł! Niestety - 3 razy odwiedzałam SP i za każdym razem tych kredek nie było. Najpierw miła pani mówiła, że wypadła im jedna dostawa w związku ze świętem 1 listopada, następnym razem powiedziała, że dostawa była, ale kredek w niej nie było, a trzecim razem, że nie wie, dlaczego tych kredek jeszcze nie ma, ale dostawa będzie w środę [jutro!] i że może wtedy. Tylko jest jedno małe ale - jeśli dostawa będzie późno to towar zostanie wystawiony w czwartek, a wtedy będzie już obowiązywać nowa oferta. Ja to mam szczęście! ;)

Z mojej zapowiadanej wstrzemięźliwości zakupowej raczej nic nie wyjdzie, ponieważ obejrzałam już nową [obowiązująca od 15 listopada] gazetkę Drogerii Natura i [obowiązującą od 16 listopada] Rossmanna i upatrzyłam kilka ciekawych promocji. Poza tym czekam jeszcze na nową ofertę Super-Pharm i Hebe - tam też pewnie znajdzie się coś w bardzo zachęcającej cenie. Ale nie bez przyczyny moje motto to: SHOPPING IS CHEAPER THAN A PSYCHIATRIST ;)

21 komentarzy:

  1. ciekawa jestem tego tuszu:) widzę, że też niedługo będę musiała zrobić tour de drogerie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale promocje! :D Chyba zaraz sama lece do SP :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio będąc w PL zrobiłam spoore zakupy w SP :) Szkoda tylko (a może i dobrze), że nie było za wiele ciekawych promocji na kosmetyki apteczne, bo pewnie kupiłabym więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja muszę się powstrzymywać od zakupów :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też w SP oglądałam tę maskarę, ale w ostatniej chwili się powstrzymałam, bo nie jest to teraz dla mnie produkt pierwszej potrzeby ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tej maskary i podkładu z Max Factora musze koniecznie spróbować!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobny krem z Nivei z tej samej serii i u mnie się nie sprawdził, nawilżenia paktycznie brak. Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. http://bazarekkosmetyczny.blogspot.com/2012/11/moj-pierwszy-raz-tagi.html otagowałam Cię ale nie musisz robić posta :) Jakbys miała ochotę to zostaw komentarz:d uznałam ze te pytania będą trochę przesmiewać tag :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy:) myślałam kiedyś o zakupie tego kremu z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  10. burżuj ostatnio szaleje z maskarami ;P miałam ich poprzednie nowe dziecko teraz raczej się nie skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy, ja ostatnio nie przeglądam gazetek i mam spokój:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeglądnę gazetkę może mi coś w oko wpadnie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. tusz mi sie spodobal - ale tych promocji... a teraz na swieta to wszedzie beda na nas pokusy.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ale świetne promocje, szkoda, że u mnie nie ma SP

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Twoich zakupów skrzyp mnie zaciekawił, ale za taką cenę to pewnie już go nie ma w SP;/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa jestem tego kremu z Nivea. Ostatnio moja skóra potrzebuje mocnego nawilżenia.

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. ta mascara wyglada bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A u mnie nie ma Super-Pharm, jaka szkoda :/

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.