Translate

czwartek, 8 listopada 2012

TAG: Liebster Blog x 7

Do Liebster Award nominowały mnie: nuneczka1991 z Testuj z nuneczką :), eM z My subsistence, sometimesintheshop z Sometimes in the shop, *Justyna* z Justyna's Insprations, RedLipsMNY z "Piękna kobieta to raj dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni.", ancyk z bazarek kosmetyczny oraz kalejdoskop Agaty z kalejdoskop Agaty - każdy z tych blogów serdecznie polecam :)


Zasady TAGu:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię  nominował.



Pytania od nuneczki1991:
1. Jaki kosmetyk jest waszym ulubionym?
Tusz do rzęs.

2. Który kosmetyk najbardziej chciałybyście mieć w swojej kolekcji?
Perfumy Gucci Rush.
 
3. Zapach którego kosmetyku kojarzy wam się najmilej?
Zapach perfum, których użyłam w dniu mojego ślubu.
 
4. Na co zwracacie uwagę kupując kosmetyk?
Zwracam uwagę na to, czy dany kosmetyk będzie odpowiadał potrzebom mojej skóry oraz na to jak pachnie. Czasem patrzę na skład. Cena też jest ważna ;)
 
5. Czy zdarza wam się kupić jakiś kosmetyk tylko dlatego, że czytałyście o nim opinię/ktoś wam go polecił?
Tak. 
 
6. Jaki zapach najbardziej kojarzy wam się ze Świętami Bożego Narodzenia?
Zapach pierników, które piecze moja mama i które potem wszyscy [Rodzice, moja Siostra, TŻ i ja] wspólnie ozdabiamy.
 
7. Wasze ulubione perfumy to...?
Kenzo Jungle Elephant.

8. Stosujecie kosmetyki naturalne?
Nie.

9. Najlepszy kosmetyk jaki kiedykolwiek używałyście to...?
Max Factor False Lash Effect Mascara.

10. Co sądzicie o kosmetykach "luksusowych marek" (np Dior, Lancome)?
Nie miałam okazji używać kosmetyków luksusowych marek, więc nie mam zdania na ich temat.

11. Jakiego kosmetyku już nigdy więcej nie kupicie?
Ziaja bloker anty-perspirant - bubel totalny.



Pytania od eM:
1. Czemu założyłyście bloga?
Postanowiłam podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków i innych produktów z większym gronem odbiorców niż mój TŻ, który często miał i pewnie nadal ma dość wysłuchiwania moich wywodów na temat pomadki czy kremu ;) 

2. Ulubiony kolor?
Czarny.

3. Ulubiona dyscyplina sportowa?
Jazda na rowerze.

4. Co robicie w wolnej chwili?
Czytam książki, słucham muzyki.

5. Ulubiona książka z serii romasidło?
Nie czytam romansów ;)

6. Ulubiony smak lodów?
Prawie każdy - prawie, bo nie lubię bakaliowych.

7. Wymarzona wycieczka?
Zwiedzić Stany Zjednoczone.

8. Największe marzenie?
Przeprowadzka do NY.

9. Ulubione perfumy?
Kenzo Jungle Elephant.

10. Ukochany zwierzak?
Pies mojej Siostry.

11. Co zabrałybyście na bezludną wyspę?
Nie co, a kogo ;) Mojego TŻ :)
  


Pytania od sometimesintheshop: 
1. Jak robisz kosmetyczne zakupy od czego zaczynasz, co jest Twoim największym priorytetem?
Nie rozumiem tego pytania...

2. Twój ulubiony kosmetyk pielęgnacyjny do całego ciała?
Nie mam.
 
3. Drogeria, bez której nie mogłabyś się obyć?
Zdecydowanie Rossmann.
 
4. Twój naturalny i obecny kolor włosów?
Naturalny - ciemny blond, obecny - ciemny szatyn.
 
5. Twoje ulubione zwierzątko?
Pies mojej Siostry.
 
6. Twój ulubiony lakier do paznokci?
Lubię używać lakierów Wibo, ale ulubionego nie mam.

7. Najpiękniejsze miejsce, które zwiedziłaś?
Gdańsk - kocham to miasto za całokształt :)
 
8. Twoja ulubiona firma produkująca kosmetyki?
Kosmetyki kolorowe - L'Oreal Paris, Bourjois i Max Factor. Kosmetyki pielęgnacyjne - nie mam ulubionej firmy.
 
9. Twoje największe marzenia kosmetyczne?
Chciałabym posiadać wszystkie perfumy z mojej zapachowej listy marzeń.
 
10. Twój ulubiony film?
Snatch.
 
11. Czy pieniądze się Ciebie trzymają? Czy jednak zakupy tu wygrywają? :)
Staram się rozsądnie wydawać pieniądze - najczęściej robię zakupy w czasie obowiązywania promocji, z kuponami zniżkowymi itd.



Pytania od *Justyny*:
1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Postanowiłam podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat kosmetyków i innych produktów z większym gronem odbiorców niż mój TŻ, który często miał i pewnie nadal ma dość wysłuchiwania moich wywodów na temat pomadki czy kremu ;) 
 
2. Jakiej firmy kosmetyków nie lubisz?
Nie przepadam za tuszami do rzęs Maybelline.
3. Jakie najchętniej oglądasz mecze?
Rzadko oglądam mecze, ale jeśli już to piłkę nożną.

4. Komedia czy horror?
Horror.

5. Spacer czy bieganie?
Spacer.

6. Co lubisz, a czego nie lubisz w ludziach?
Dwulicowości.

7. Czego nie założyła byś nigdy na randkę, spotkanie z chłopakiem?
Dresu.

8. Niewadzisz...
...

9. Kochasz....
Mojego TŻ.

10. Ulubiony kolor to...
Czarny.

11. Wymarzona wycieczka to....
Zwiedzić Stany Zjednoczone.



Pytania od RedLipsMNY:

1. Róż czy bronzer?
Róż.

2. Maska do włosów czy odżywka?
I to i to ;)

3. Latte czy Cappuccino?
Latte.

4. Ulubione kwiaty?
Róże, frezje i storczyki.

5. Trzy rzeczy, które zabrałabym na bezludną wyspę
TŻ, laptop i żelki.

6. Morze czy góry?
Morze.

7. Wino czerwone, białe czy różowe?
Czerwone.

8. Z domu nie wychodzę bez...?
Telefonu.

9. Kolor na paznokciach czy french?
Kolor.

10. Płyn do demakijażu czy mleczko?
I to i to ;)

11. Ukochana piosenka...?
Paktofonika 'Chwile ulotne'.

 

Pytania od ancyk:
1. Gdyby na świecie zostały do wyboru dwa wyjścia sznur albo Robert Pattison co byście wybrały? I dlaczego jest to sznur? :D
Sznur - bo kręci mnie bardziej niż RP :p

2. Ostatnio popłakałam się ze wzruszenia na...?
Nie pamiętam.

3. Trzy kosmetyczne chciejstwa już, teraz natychmiast!
Kenzo Jungle Elephant, Gucci Rush, Ghost Deep Night ♥

4. Mój ukochany serial.
Może nie ukochany, ale taki, który oglądam najczęściej to 'Pierwsza miłość' z dobrego Wrocławia ;)

5. Suchar, który mnie urzekł.
Jedyny suchar, który przychodzi mi w tej chwili na myśl to: Dlaczego w nosie jest przegroda? Żeby się kozy nie bodły...

6. Wygrywasz wycieczkę i do wyboru masz każde miejsce na ziemi. Jakie byś wybrała?
NY.

7. W dzieciństwie chciałam być...
Panią prokurator jak Chantal Marshall z serialu Pokolenia :p


 

Pytania od kalejdoskopu Agaty:
1. Ulubiony sport? (niekoniecznie uprawiany, może być oglądany;))

Lubię oglądać wyścigi motocyklowe.
 
2. Czy masz jakieś zwierzątko?

Niestety nie.
 
3. Ulubiona marka samochodu?

Volkswagen.
 
4. Lidl czy Biedronka i dlaczego?

Biedronka - jest bliżej i ma atrakcyjniejsze promocje ;)
 
5. Ulubiony zespół muzyczny/wokalista/wokalistka?

Zawsze i niezmiennie Paktofonika i Pokahnotaz.
 
6. Książki papierowe czy ebooki i dlaczego?

Książki papierowe - uwielbiam zapach papieru nowej książki.
 
7. Ulubione miejsce wypoczynku?

Gdańsk.
 
8. Zapachy orientalne czy świeże i lekkie?

Orientalne.
 
9. Czy wierzysz w jakieś przesądy? Jeśli tak to jakie?

Nie wierzę w przesądy.
 
10. Ulubiona bajka z dzieciństwa?

Jednej ulubionej nie mam - jest ich kilka - m.in. Smurfy, Gumisie, Pani Łyżeczka, Kacze opowieści, Muminki i kilkanaście innych ;) 



Moje pytania:
1. Pierwsze perfumy? Dlaczego właśnie ten zapach?

2. Który ze swoich kosmetyków zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę? Dlaczego właśnie ten?

3. Używasz bronzera? Jeśli tak, to jakiej marki?

4. Miałaś kiedyś tipsy?

5. Opalasz się w solarium?

6. Twoje 3 największe wady?

7. Nosisz okulary?

8. Lubisz gotować? Jeśli tak, to co jest Twoim daniem popisowym?

9. Farbujesz włosy? Na jaki kolor najczęściej?

10. Twoja makijażowa wpadka?

11. Olejujesz włosy? Jeśli tak, czy jesteś zadowolona z efektów?
 
Tradycyjnie nie TAGuję nikogo konkretnego. Każdy kto ma ochotę odpowiedzieć na ten TAG niech czuje się zaproszony do zabawy :)

12 komentarzy:

  1. Mój mąż chyba też czasami ma już dosyć słuchania o szminkach czy balsamach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnienia :) a która zakochana dziewczyna nie wzięłaby ze sobą Ukochanego na bezludną wyspę? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo sie o Tobie dowiedzialam :))) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie mi się czytało, sympatyczna z Ciebie dziewczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię czytac takie ciekawostki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "dobre wykonana robota" (; ciekawe odpowiedzi na pytania

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo lubię czytać posty - tagi ;) i również moim ulubionym kosmetykiem jest tusz do rzęs ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mnie otagowano, ale zgromadzę chyba wszystkie nowe tagi. Dużo ich ostatnio... ;-)
    Ciekawe pytania zadano.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny tag :) Wow Aż 7 razy :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.