Translate

czwartek, 15 listopada 2012

TAG: Moje biżuteryjne cuda...

Do kolejnego już w tym miesiącu TAGu zaprosiła mnie Soemi87 z bloga Pozytywne szaleństwa, który serdecznie polecam! :)

Zasady TAGu:
1. Zamieść banner na swoim blogu i napisz kto jest jego inicjatorem - Mela z http://melawswiecie.blogspot.com/
2. Wybierz 10 perełek ze swojej kolekcji biżuterii, krótko przedstaw historię każdej z nich (gdzie kupiłaś, za ile, z czym nosisz, czy ma wartość sentymentalną, jakie wspomnienia są z nią związane itp.)
3. Wklej zdjęcia swoich ulubieńców.
4. OTAGuj 5 blogowych koleżanek. 

Inicjatorem TAGu jest Mela z http://melawswiecie.blogspot.com/

W mojej kolekcji dominuje biżuteria sztuczna, którą najczęściej kupuję na wyprzedażach w sieciówkach - H&M, House, SIX,  I am, New Yorker itd. Posiadam również złotą i srebrną biżuterię, ale jest jej znacznie mniej niż sztucznej. Wybrałam tylko 5 [a nie 10 rzeczy] i niekoniecznie uznaję je za perełki [a przynajmniej nie wszystkie]:

1. ślubna obrączka - komplet zakupiony w salonie Apart; ma dla mnie ogromną wartość sentymentalną; na co dzień nie noszę, zakładam na specjalne okazje


2. broszka pióro z cyrkoniami - kupiona na wyprzedaży w SIX lub I am; kosztowała 10 zł; bardzo lubię ją nosić do czarnej marynarki


3. naszyjnik rewolwer - znaleziony na męskim dziale w House; cena to ok. 20 zł; świetny dodatek do koszulki bokserki


4. kolczyki sówki - nie pamiętam, gdzie je kupiłam - obstawiam SIX, I am lub House; ceny też nie pamiętam; pasują do wielu codziennych strojów


5. pudrowy kwiatek - zakupiony w H&M; kosztował 9,90 zł; świetny dodatek do jednokolorowych koszulek bokserek, rozpinanych sweterków, ozdoba fryzury, torebki - jednym słowem multifunkcyjny


Do zabawy zapraszam:
1. nuneczka1991 z Testuj z nuneczką :)
2. sometimesintheshop z Sometimes in the shop
3. eM z My subsistence
4. *Justyna* z Justyna's Insprations
5. RedLipsMNY z "Piękna kobieta to raj dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni."
oraz wszystkich, którzy mają ochotę odpowiedzieć na ten TAG :)

20 komentarzy:

  1. uwielbiam takie kwiatki, a żadnego nie mam ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Broszka i kwiatuszek sa przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  3. pistolet jest niecodziennie wystrzałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie multifunkcyjne kwiatki :) broszka mi się szalenie podoba

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten kwiatuszek ;) Odpowiem na TAG w weekend, będę miała wtedy chwilę oddechu i zrobię ładne zdjęcia bizuterii ;)
    Dziękuję bardzo za otagowanie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odpowiedz :) Nie mogę się napatrzeć na obrączki i piórko z cyrkoniami. Piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. nasze obrączki są chyba identyczne i również z Apartu, również mają dla mnie ogromną wartość sentymentalną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, serdecznie zapraszam Cię na moje rozdanie :) do wygrania są naturalne kosmetyki
    http://www.ania-recenzuje.pl/2012/11/rozdanie-na-moim-blogu-do-wygrania-sa.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście piękne ! :) I robią wrażenie te cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale super tag! śliczna broszka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się broszka :)
    Zapraszam Cię na mojego bloga jeśli oczywiście masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajne rzeczy pokazałaś, sówki słodkie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. naszyjnik rewolwer świetny jest ! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Stunning jewelry! My favourits are the cute little earrings!! I love the owl motiv so much and I think you can combine them to almost everything:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.