Translate

wtorek, 6 listopada 2012

Wibo Eliksir nawilżająca pomadka do ust 05

Gdy na kilku blogach zobaczyłam nowe pomadki Wibo Eliksir zapragnęłam i ja mieć jedną z nich. Do wszystkich kolorów dostępne są w Rossmannie testery - można więc sprawdzić przed zakupem odcienie, porównać itd. Wybrałam nr 05, ale wiem, że dokupię jeszcze 2 lub 3 inne kolory. 


Pomadka ma zawartość równą 4,2 g. Kosztuje 8,69 zł. Opakowanie, jak widać do najpiękniejszych nie należy, ale nie o to tu chodzi - liczy się zawartość, a ta wg mnie jest warta zainteresowania.


Według mnie Eliskir to bardziej pomadko-błyszczyk niż typowa pomadka. Przyjemnie nakłada się go na usta. Wibo Eliksir porównałam z pomadką Maybelline Moisture Extreme/Hydra Extreme 721 Pinky Beige, o której pisałam TU.


W opakowaniach wyglądają podobnie, ale na skórze doskonale widać, że oba kolory różnią się od siebie. Wibo 05 daje cielisty efekt, natomiast Maybelline 721 jest bardzo zbliżony do naturalnego koloru moich ust i ładnie go podkreśla. 


Przepraszam za jakość ostatniego zdjęcia, ale dziś jest u mnie bardzo pochmurno, nie ma dobrego światła - zrobiłam ok. 20 zdjęć porównawczych i to wyszło 'najlepiej' ;)

Skusicie się na Wibo Eliksir? A może macie już któryś z kolorów tej pomadki? - dajcie znać w komentarzach, chętnie przeczytam Wasze opinie i obejrzę zdjęcia :)

30 komentarzy:

  1. kupiłam dziś 06 :) a miałam dylemat z 07 i 05 i pewnie jeszcze wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ochotę na 01, 06 i 07 ;)

      Usuń
    2. a ja kupilam 07 i nadal mam ochote na 06 i 05 hehe

      Usuń
  2. ja tez mam 05 i mam ochote na wiecej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze ich "na żywo" nie widziałam, ale ta Twoja wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach nie po drodze mi do Rossmanna a tak chcę je obejrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba się nie skuszę na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam i średnio mnie zainteresowały. Wolę Celię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kwestia pomadek w moim przypadku polega na tym, że mam na nie ochotę, kupię a potem nie używam :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem co kupię będąc w Rossmannie :) Od dawna poszukuję cielistej pomadki, a Golden Rose nr 98 nigdzie nie mogę znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten kolor wpadł mi w oko, ale tandetne opakowanie skutecznie mnie odrzuciło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzisiaj bardzo uważnie się im przyglądałam w Rossmannie ale wziełam lakier do paznokci :)

    Zapraszam do TAG'u :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne odcienie:) otagowałam cie;p

    OdpowiedzUsuń
  12. widziałam je ostatnio w Rossmannie i się nad nimi zastanawiałam, nie wiem czy się jednak nie skuszę:D

    OdpowiedzUsuń
  13. mam 3 odcienie, uwielbiam te szminki, dla mnie to hit!

    OdpowiedzUsuń
  14. odcień pomadki Wibo rewelacja! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam tyle szminek do ust, że na razie nie planuje zakupu nowej. Ale jak się pokończą to kto wie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor w moim guście, na pewno się po nią wybiorę!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dzisiaj oglądałam tą z Wibo, ale jednak nie zdecydowałam się.
    Opakowanie nie jest aż takie złe :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Otagowałam cię w nowej, fajnej zabawie (to nie jest reklama, przeczytaj dokładnie to dowiesz się o co chodzi ;) ) http://nuneczkatestuje.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html zapraszam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Może się skuszę ;) mam zamiar poszukać jakieś ciekawej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mnie jakoś nie urzekły te pomadki;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Odcienie nie za bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. przesliczny ten kolor od wibo ;D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.