Translate

sobota, 3 listopada 2012

Żegnaj październiku, czyli czas na kolejne podsumowanie…

We wrześniu obiecałam zużyciową poprawę, a co z tego wyszło w październiku – sprawdźcie same: 


Włosy:
  • Marion Nature Therapy Kąpiel odbudowująca włosy ocet z malin & koktajl owocowy 0% SLS & SLES & Parabenów dla każdego rodzaju włosów, szczególnie słabych i zniszczonych 130 ml
  • L’biotica Biovax Latte Intensywnie regenerująca maseczka odbudowa osłabionych włosów + proteiny mleczne 250 ml
  

Ciało:
  • Delia Dermo System ekskluzywny jedwab do ciała idealne wygładzenie 200 ml – recenzja TU
  • Lierac Huile Sensorielle Aux 3 Fleurs Blanches Hydration 24H Visage, Corps & Cheveux Sensory Oil With 3 White Flowers 24-Hour Hydration Face, Body & Hair zmysłowy olejek z 3 białymi kwiatami nawilżenie 24 godziny twarz, ciało & włosy próbka 7 ml


Higiena:
  • Velvet Naturalnie Pielęgnujący nawilżany papier toaletowy Rumianek & Aloe Vera 42 szt. – recenzja TU
  • Isana Sommer Seife Hibiskus & Lemongras Limitierte Edition mydło letnie hibiskus i trawa cytrynowa limitowana edycja 500 ml
 
 
Prysznic, kąpiel:
  • Mariella Rossi Safari Shower Africa żel pod prysznic 600 ml


Twarz:
  • Olay active hydrating aktywne nawilżenie młodej skóry nawilżająca emulsja na dzień skóra normalna/mieszana 100 ml – kolejne już opakowanie – recenzja TU
  • Vichy Idealia rozświetlający krem wygładzający skóra normalna i mieszana bez parabenu 50 ml – recenzja TU
  • AA Kolagen Źródło Młodości Błyskawiczna maseczka przywracająca sprężystość 5 ml – recenzja TU
  • AA Skuteczna Pielęgnacja Maseczka intensywnie odżywiająca 5 ml – recenzja TU 
  • Kolastyna Refresh żel do mycia twarzy 150 ml – recenzja TU 


Makijaż:
  • L’Oreal Paris Lumi Magique Light Infusion Foundation N4 Pure Beige podkład próbka 1 ml
  • Wibo Extreme Nails nr 81 lakier do paznokci – nie do końca denko – zbetoniał na amen i nie nadaje się już do malowania paznokci, a szkoda, bo to mój pierwszy lakier w tym kolorze i bardzo, bardzo go polubiłam


Akcesoria kosmetyczne:
  • for your beauty szczoteczka-grzebień do rzęs


 I to było na tyle ;)

23 komentarze:

  1. ja bardzo lubie lakiery wibi z tej serii extreme nails, sa tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  2. spotkanie rewelacyjne, a dziewczyny bardzo sympatyczne :)
    denko widzę że obfite ;-) kolejny zużyty biovax w październiku jak widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  3. spore denko :)
    szkoda, że nie piszesz po kilka słów o kosmetyku, można byłby się czegoś dowiedzieć, czy się sprawdził czy nie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to podaję linki do recenzji niektórych z zużytych produktów ;)

      Usuń
  4. fajne denko:)
    ja nadal nie mogę zużyć żelu z kolastyny:)

    OdpowiedzUsuń
  5. OO gratuluję takich zużyć , ja nigdy nie mam więcej niż 2-3 kosmetyki więc nawet nie ma o czym pisać;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam pełną torbę zużytych opakowań ale jakoś nie mogę się zebrać do napisania o nich notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no nieźle, widzę, że wszystkim idzie dobrze zużywanie, jest miejsce na nowe produkty he he:D

    OdpowiedzUsuń
  8. JA SPODZIEWALAM DSIE CUDOW PO BIOVAXIE ,ALE ZAWIODLAM SIE TROSZKE NIESTETY :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to samo - zawiodłam się i na szamponie i na masce :(

      Usuń
  9. wpis jest super ! obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już po raz kolejny widzę Marion...zastanawiam się intensywnie czy sobie nie zakupić bo wszyscy bardzo sobie zachwalają :D
    A jak z zapachem? Rzeczywiście pachnie malinkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pachnie przyjemnie, owocowo, ale malin ja nie wyczuwam - no może odrobinę ;)

      Usuń
  11. mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupiłaś ten lakier do paznokci ? od dawna takiego szukam ! :*

    jeśli masz ochotę, wpadnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję denka :) szkoda, że nie udało mi się dorwać tego hibiskusowego mydełka :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem pokaźne denko - u mnie w tym miesiącu mało zużyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. niezłe denko fiu fiu :DDDD
    kto uzupełni braki :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdzie nie mogę znaleźć tego żelu, a mam wielką na niego ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.