Translate

czwartek, 6 grudnia 2012

Bielenda olejek do kąpieli ylang-ylang erotyczny aromatyczna kąpiel pobudzająca

Jakiś czas temu trafiłam w hipermarkecie Real na promocję olejków Bielenda. Wśród 3 czy 4 dostępnych wersji zapachowych wybrałam wg mnie najładniej pachnącą, czyli ylang-ylang, którą producent określa jako erotyczną ;) 


Polecam zagłębić się w lekturę opisu, który zamieszczono na opakowaniu:


Myślę, że stosowanie tego produktu może z powodzeniem zastąpić wizytę u psychoterapeuty, seksuologa czy innego specjalisty... Żartuję ;) Ale przyznacie, że opis brzmi zachęcająco ;) A teraz już całkiem poważnie - oto skład olejku:


Czas na kilka słów odnośnie moich wrażeń dot. właściwości pielęgnacyjnych tego produktu. Można go stosować zarówno do wanny jak i pod prysznic - ja używałam go wyłącznie tym pierwszym sposobem, ale nie wykluczam, że przetestuję też drugi. Co do zapachu - określiłabym go jako ziołowy, trochę apteczny, z nutą ylang-ylang - mi on się podoba, ale jak wiadomo wszystko jest kwestią gustu i wg innych ten olejek może po prostu śmierdzieć. Po dodaniu olejku do wody [ok. 3 nakrętek] tworzy się dość sporo piany. Skóra po kąpieli jest gładka i przyjemna w dotyku, nawilżona, pokryta delikatną warstwą ochronną. Kąpiel z dodatkiem tego olejku jest odprężająca i relaksująca. Co ważne produkt nie pozostawia osadu na wannie, więc nie ma obaw, że po kojąco-aromaterapeutyczno-upojnych chwilach trzeba będzie zabrać się za tak przyziemne prace jak szorowanie wanny ;) Mam ochotę przetestować wersje: paczula i zielona herbata - witalność, mandarynka i drzewo sandałowe - harmonia oraz pomarańcza i cynamon - energia :)

21 komentarzy:

  1. kiedyś na pewno wymyślą kosmetyk, który zastąpi wizytę np. u psychiatry :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nabrałam ochoty na zakup jakiegoś olejku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się skuszę, w chłodniejszym okresie lubię się czasem popluskać w wannie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowałaś mnie bo skończył mi się płyn do kąpieli. Ile to cudo kosztuje ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W promocji kosztował niecałe 9 zł/300 ml :)

      Usuń
  5. Ja zawsze leje do kąpieli pierwszy żel albo płyn, który napatoczy mi się pod rękę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Hihih jak już wpadnę w wielką depresję z powodu bezrobocia, będę kupować ten olejek bo ten seksuolog i psycholog brzmi kusząco :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż żałuję, że nie mam wanny :P

    OdpowiedzUsuń
  8. oo:) widziałam go kiedys, ale nawet bymm nie pomyslala ze taki ciekawy ma opis haha:) pozdawiam!:)www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nie miałam okazji używac tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedyś miałam jakiś olejek z tej serii ale pamgustuiętam, że nie przypadł mi za bardzo do

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez kiedys go uzywalam, i tez podobal mi sie jego specyficzny zapach :-P
    A ze erotyczny. ;-) hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo lubię te olejki, szczególnie ten z pomarańczą, z tym, że ja stosuje je pod prysznicem. Ech co do mojego postanowienia, to muszę przyznać, że je podejmując zapomniałam o Mikołaju, a dostałam takie ilości słodyczy, że nie wytrzymałam:( ale jak już wszystko zjem to wracam do postanowienia;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie olejki :) Zazwyczaj sięgam po olejki firmy Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  14. MUSZE ZAPYTAC MEZA CZY APTECZNO -ZIOLOWY ZAPACH BEDZIE MU ODPOWIADAL :):):) SWIETNA RECENZJA

    OdpowiedzUsuń
  15. pierwszy raz widzę tą erotyczną serię:D też przepadam za olejkami, więc myślę, że jeśli tylko zapach mi przypasuje to wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. opis zapachu wygląda kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam olejki do kąpieli jak mam lenia i nie chce mi sie balsamować po kąpieli to zawsze stosuję wtedy olejek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. hehehe jesli go spotkam gdzies to na bank wezme :D

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.