Translate

poniedziałek, 17 grudnia 2012

Luksja Cherry Tart bath foam płyn do kąpieli

Na początku grudnia, w TYM poście, pisałam o nowych płynach do kąpieli Luksja. Na próżno szukałam ich w hipermarkecie Real, gdzie miały być w promocji - zresztą po promocji też nie były dostępne. Na szczęście wczoraj w Naturze nie było takich problemów. Na półce stało kilka sztuk płynów do kąpieli o zapachu Cherry Tart oraz Lemon Pie. Skusiłam się na ten pierwszy. Cena promocyjna to 7,49 zł/1000 ml.



Cherry Tart obłędnie pachnie - wiśniowo-migdałowo, słodko, kusząco Zapach Lemon Pie też był ciekawy - przypominał mi sernik cytrynowy. Szkoda, że nie było 2 pozostałych płynów: Blueberry Muffin i Caramel Waffle, bo chętnie sprawdziłabym, jak one pachną.


Już nie mogę doczekać się wieczornej kąpieli, w której otulę się pianką i zapachem Cherry Tart :)

30 komentarzy:

  1. kurczę, skoro tak pachnie muszę go poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mm..zapach musi być super, uwielbiam się w takich rozkoszować:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie te płyny Luksja, muszą świetnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapach jest z pewnością obłędny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jestem fanką kąpieli i dlatego czekam, aż zrobią żele pod prysznic o takich zapachach :) A co jak co, ale te zapachy są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę ich powąchać jak będę w Naturze, może i ja się skuszę na niego:)

    OdpowiedzUsuń
  7. przy najbliższej okazji poniucham w Naturze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tych nowych zapachów jeszcze nie znam, ale muszę przelecieć się do Natury, bo jestem zakochana w czekoladzie z pomarańczami to może i te nowe są warte zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. te zapachy bardzo mnie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze jak najszybciej kupić i wypróbowac;) uwielbiam takie płyny do kąpieli:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Aj zazdroszczę! U mnie w Rossie szybko półki świeciły pustkami ;]

    OdpowiedzUsuń
  12. Już sobie wyobrażam, jak bosko pachnie :) W piątek zobaczę co u mnie zostało :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ten zapach musi być cudny, bardzo lubię wiśniowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj ciekawa jestem jak pachnie, słyszałam też ochy i achy nad wersją Choco i już sama nie wiem na którą się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersja Chocolate & Orange też jest fajna - pachnie jak delicje z pomarańczową galaretką :)

      Usuń
  15. bardzo lubię zapach i smak świeżych wiśni, może być boski:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm .. ;) Jestem bardzo ciekawa zapachu . Może się skusze .

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy blog! Miałam już ten żel i pachnie rewelacyjnie! Polecam też z YVES ROCHER kardamon z cytryną!!!
    Zapraszam do mnie: http://marta-dymek.blogspot.com/2012/12/show.html - fotorelacja z pokazu Dawida Wolińskiego. Można nadal brać udział w konkursie. Do wygrania kosmetyki L'Oreala.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. musi pachnieć bezbłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. kolana mi się ugięły! Marzę o kąpieli z tym balsamem:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak wstąpię do Natury na bank go kupię!

    OdpowiedzUsuń
  21. musi pachniec niziemsko :D czekam na relacjie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o wiśniowa luksja! jeszcze jej nigdzie nie widziałam, ale z chęcią kupię. :) czekoladowa jest świetna. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W Rossmanie dziś widziałam wszystkie :) Kupię je niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hello! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly? My weblog looks weird when viewing from my iphone 4. I'm
    trying to find a theme or plugin that might be able to resolve this issue.
    If you have any recommendations, please share.

    Appreciate it!

    my weblog Symptoms Of Methadone Withdrawal

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.