Translate

środa, 5 grudnia 2012

Luksja Cherry Tart, Blueberry Muffin, Caramel Waffle i Lemon Pie płyny do kąpieli

Jeśli lubicie używać płynu do kąpieli Luksja Choco Chocolate & Orange bath foam, który pachnie jak delicje z galaretką pomarańczową i świetnie uprzyjemnia kąpiel, to być może zainteresuje Was informacja, że w hipermarkecie Real dostępne są nowe [przynajmniej dla mnie to nowość] kuszące zapachy:
  • Cherry Tart
  • Blueberry Muffin
  • Caramel Waffle
  • Lemon Pie


Przyznam, że jestem bardzo ciekawa zapachów tych płynów. Mam nadzieję, że znajdę je w 'moim' Realu i zaopatrzę się w któryś z nich ;)

Gazetka promocyjna Real, w której pokazane są nowe płyny Luksja obowiązuje od jutra, tj. od 6.12.12 do 12.12.12 :) 

20 komentarzy:

  1. Real to dla mnie bardzo nie po drodze

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu ja o tym nie wiedziałam? chcę oba!

    OdpowiedzUsuń
  3. o właśnie za chwilę wybieram się do Reala, rozejrzę się za nimi i obwącham ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Do reala niestety mam za daleko , ale kiedyś na pewno spróbuję tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jestem ich ciekawa, ale nie mam wanny, są żele pod prysznic o tym zapachu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do nowych zapachów to niestety nie wiem :( Ale wersji Choco Chocolate & Orange w formie żelu pod prysznic nie widziałam.

      Usuń
  6. ooo ciekawe zapachy!:) naprawdę kuszące;)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę się wybrać do Reala :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ja uwielbiam mydla luksja!!!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że ja do reala mam daleko :( dopiero w drugim mieście :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Na pewno te płyny będą też dostępne w innych sklepach :)

      Usuń
  11. Cherry Tart musi pachnieć nieziemsko :D

    OdpowiedzUsuń
  12. W tym tygodniu były tanie produkty Luksja w Rossmanie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że u mnie nie ma Reala :)

    OdpowiedzUsuń
  14. miałam te zele :) całkiem fajnie pachną ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są w Rossmanie :) zakochałam się :)

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania postów :)
Jeśli zadasz pytanie odpowiedź na nie znajdziesz pod Twoim wpisem w komentarzach.
---------------------------------------------------------------------------------
KOMENTARZE TYPU: 'FAJNY BLOG. OBSERWUJĘ. ZAPRASZAM DO MNIE' ORAZ MAJĄCE NA CELU AUTOPROMOCJĘ BĘDĄ USUWANE.